Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ollut paras rakastelijasi?

Vierailija
17.04.2019 |

Mikä seksistä hänen kanssaan teki parempaa kuin muiden kanssa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellettyä mutta hän uskalsi

Vierailija
2/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri täyttänyt 19 vuotta ja muuttanut vanhemmilta vuorkrakämppään. Tutustuin vanhempaan mieheen joka auttoi minua kaikissa järjestelyissä. Pyysin tämän miehen luokseni yöksi ja sain ihanimman ja ainoan orgasmin mitä olin saanut. Nykyään olemme olleet yhdessä 14 vuotta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

197cm,120kg ihana MIES. Hän tiesi mistä ja miten koskea. Niin helliä ja rakastavia käsiä ja huomioonottavaa rakastelua muistelen vielä kun henkäisen viimeisen kerran.

Vierailija
4/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtoveri.  6 vuotta vanhempi. Tavattiin vuosien jälkeen. Oltiin yhdessä muutama kuukausi. Aivan ihana nainen. Olen itse mies.

Kaipaan häntä vieläkin 29 vuoden takaa, Outi. Olin silloin vaille kolmekymppinen.

Rumasti sanottuna, mustasukkaisena, hän on ollut selkeästi elämäni parhain pano. Ei pano, mutta rakas.

Vierailija
5/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava, panomies, käyrä se. Seksiä monta kertaa päivässä. Olimme yhdessä vajaan vuoden. Ei se paneminen pitempään riittänyt.

Vierailija
6/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen brasilialainen shemale, jolla kivikova +20cm.

Näytti isotissiseltä instatypyltä, pani kuin kiimainen mies. Paremman näköinen kuin 97% suominaisista. Ei hipistellyt vaan otti minut kunnolla.

Tästä on vuosia aikaa, mutta vieläkin nousee puna poskille kun muistelen..

Vierailija
7/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioonottava, naisen tyytyväisyys etusijalla. Kestävä. No, aika iso myös..

Vierailija
8/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Parikymppinen brasilialainen shemale, jolla kivikova +20cm.

Näytti isotissiseltä instatypyltä, pani kuin kiimainen mies. Paremman näköinen kuin 97% suominaisista. Ei hipistellyt vaan otti minut kunnolla.

Tästä on vuosia aikaa, mutta vieläkin nousee puna poskille kun muistelen..

kaunista

Vierailija
9/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Jotenkin spontaani, intuitiivinen ja aito, suojamuurini katosivat samantien.

Vierailija
10/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasi mielettömät sormileikit, niihin orkkuihin penetraatio.

Ensin anaalipano ja siihen penetraatio ja orkut.

Vierailija
11/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka osasi panna niin lujaa että paikat oli hellänä pari päivää.

Vierailija
12/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat olleet 16v kiimanen jonne jonka kanssa natsasi seksijutut ihan älyttömän hyvin, pelkkää ilotulitusta monta päivää putkeen sängyssä viettäen. Olin silloin itse 24v ja kokemusta useammasta tyypistä, mutta tuo poika ampui kyllä samantien kärkikolmikkoon ja on siellä edelleen.

Vieläkin tulee välillä muisteltua tuota tapausta ja niitä päiviä.

Toinen oli 25v äärimmäisen kaunis ja sensitiivinen mies, joka teki taikoja suullaan ja sormillaan kiihkeän panemisen lisäksi.

Hän on oraaliseksin ykkönen ja ikimuistoinen myös, häneen olin lisäksi korviani myöten rakastunut mikä voimisti tuntemuksia.

Lisäksi hän ymmärsi minua ihmisenä aivan erityisen hyvin, mikä näkyi myös seksissä.

Kolmas oli 22v mies johon rakastuin kovemmin kuin ikinä kenenkään, kai se oli jotain kemiaa tms. kun olo oli niin taivaallinen ja jäi lähtemättömästi mieleen, vaikka mitään ihmeellistä ei tehty eli seksi oli sitä ”perustylsää” panemista vaan.

Silti ottaisin tämän heti uudelleen, jos saisi valita - ja kaikki muut jäisi kauas taakse.

Tämä on myös se, mitä eniten muistelen.

Vierailija
13/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen. Erittäin ihana, esteettinen, iso kalu. Tuntuu upeelta kun naidaan. Otteet juuri ihanat ja oikeat. Spontaania, hellää, rivoa. Nautin antautua Miehelle.

Vierailija
14/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. Olen rakastunut, joten seksi on vielä ihanampaa, siinä on uusia ulottuvuuksia.

Vierailija
15/16 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua 24 vuotta vanhempi mies, ihanat varmat otteet ja orgasmeja sateli👀

16/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimmesin treffi varmaankin, fyysisesti todella sopi toiselle ja kumpikin nautti järkyttävän lujaa. Tais lähemmäs 10 kertaa paneskeltua ekana päivänä, jotenkin oli hiukan paika hellänä sen jälkeen.

Harmillisesti oli muuten todella läheisyys kammoinen ja ei päässyt millään yli siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän