Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 38-vuotias nuori?

Vierailija
17.04.2019 |

Voidaanko 38-vuotiasta enää pitää nuorena? Minkä ikäistä kutsuisit vielä nuoreksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat makuasioits, mutta mielestäni 30 vuotta täyttänyt ei enää ole nuori.

22/26 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 38-vuotias on nuorehko. Sen ikäisenä ei yleensä ole vielä iän mukanaan tuomia vaivoja ja moni näyttääkin suht nuorelta. Minusta joskus 47-vuotiaana alkaa keski-ikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihailtavaa nuoruudessa oikein on? Keski-iän lähestyessä oma elämä ainakin on paljon parempaa kuin nuorena. Mielestäni nuoruus ei ole mitenkään erityisen huoletonta aikaa.

Vierailija
24/26 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihailtavaa nuoruudessa oikein on? Keski-iän lähestyessä oma elämä ainakin on paljon parempaa kuin nuorena. Mielestäni nuoruus ei ole mitenkään erityisen huoletonta aikaa.

Rypytön ulkokuori eikä niitä kiloja ole niin paljon vielä ehtinyt kertymään. Usko pois, naiselle nuoruus on suuri plussa.

Vierailija
25/26 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi uusi kansanedustaja kehuskeli että on monelle ehkä yllätys, kun hänet "nuorena naisena" valittiin eduskuntaan. Tämä itseään "nuorena" pitävä on juurikin 38-vuotias. Mielestäni lähes nelikymppinen alkaa olla ihan keski-ikäinen.

Varmaan on kansanedustajaksi nuori.

Vierailija
26/26 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologiassa alle 40 vuotias on nuori. 

Varsinainen varhainen keski-ikä on monesti ihmisen tuotteliainta aikaa, kun taas nuorempi ikä on urheilussa kovaa valuuttaa. Joku nainen taisi kuitenkin voittaa kolmiloikan maailmanmestaruuden 38-39 vuotiaana tuossa ihan viime vuosina, joten nykyään treenaamalla ikääntymistä voidaan tuossa viivyttää joitakin vuosia. 

Olen itse 34 ja ehkä ensi vuoden puolella olen elämäni vahvimmassa kunnossa, vaikka en yhtä notkea ja nopea kuin alle 30 vuotiaana, mutta omissa urheilulajeissani se ei niin haittaa.