Jos lähden hakemaan seksiseuran, mihin asetan naisen yläikärajan
..ettei tule yllätyksiä vaatteiden alta, pelkkää paikallaan,makuulta silmät kiinni ja ettei liukkaria tarvitse kuin kakkoseen...
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Sun kaa joutuu kaikki käyttämään liukkaria ja pitämään silmät kiinni!
Olet ehkä tavallista kuivempi tapaus, ikää oli yli 40? Sitähän kysyttiin.
Ymmärtikö joku tuon sekavan avauksen? Mä ainakin tarvitsiskn ap:n kanssa liukkaria, koska en kiihotu tyhmistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtikö joku tuon sekavan avauksen? Mä ainakin tarvitsiskn ap:n kanssa liukkaria, koska en kiihotu tyhmistä miehistä.
Miksi sitten harrastaisit seksiä hänen kanssaan, edes liukkarilla?
Vierailija kirjoitti:
Kuluuko sulla paljonkin liukkaria?
Laittaisin mieluummin alaikärajan, öbaut 35-40. Itseäni kun kiinnostaa naiset, ei tytöt.
Siinä 50v korvilla tai oikeastaan vaihdevuodet on naiselle se raja. Sitten on jo mennyt halut ja fyysiset edellytykset seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Siinä 50v korvilla tai oikeastaan vaihdevuodet on naiselle se raja. Sitten on jo mennyt halut ja fyysiset edellytykset seksiin.
No jopas löytyi 'asiantuntija'.
Toki riippuu naisesta mutta vaihdevuosien jälkeen ei ainakaan pelko raskaudesta estä nauttimasta täysillä.
50 v jälkeen muutkin kommervenkit ovat saattaneet jäädä jo matkan varrelle. ; )
Mä olin vielä koulussa kun naisten tansseista käytiin hakemassa opetusta ja ne oli kyllä jonnekin 65 saakka ne opettajat. Kyllä oli muuten kyytiä, molemmilla!
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole vielä oppinut kultaista sääntöä? Ronkeli run.kaa
Se onkin usein parempi vaihtoehto, kun ikää alkaa olemaan.
Enpä ole asettanut rajaa, mutta toistaiseksi vanhin on ollut 35v.
M44
Sun kaa joutuu kaikki käyttämään liukkaria ja pitämään silmät kiinni!