APUA ITKETTÄÄ NIIN PALJON ETTÄ HALUAN KUOLLA
Mulle diagnosoitiin joku sairaus nimeltä "keliakia" ja oon viime tunnin aikana miettinyt itseni tappamista koska en osaa elää tälläisten sairauksien kanssa. Ja oon tavannut jotain muutaman keliaakikon ja kaikki ne on hemmetin kalpeita esim. yhtä tuntemaani 13v keliaakikkoa ei edes EROTA VALKOSESTA SEINÄSTÄ. Sitten se on sellane laiha ja väittää olevansa okei kun syö sellasta kuivaa paskaa. Ja kaikki kehuu niit lapsia kun ne on iloisia vaikka niiden pitää syyä sellasta paskaa mut ite ne sen keliakian halus. MUT MÄÄ EN HALUNNUT!!! Keliakian voi valita mutta en ymmärrä miten JUURI MÄ sain sen😭😭. Maailmassa on tuhansia pikkulapsia jotka vois ottaa sen mielummin kun minä!!
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ota mun muna suuhun niin sieltä tulee maitoa, joka pitää sinut terveenä ja kylläisenä. Joku kerta voidaan sovitella sitä myös peppureikäsi puolelle. Kuivaa kyyneleesi. Setä pitää sinusta oikein hyvää huolta. <3
SETÄ
XD
Oikeesti, varaa aika jostain mihin voit mennä purkamaan tuota angstiasi. Onko tämä oikea paikka tuolle, terveyshoitajalle ja sieltä lisäohjeita. Sen kanssa voi elää, ole huoleti.
Se on jumalan rangaistus koska viet vain tilaa palstalla ja planeetalla.
"Keliakia on elinikäinen autoimmuunisairaus, jossa rukiin, vehnän ja ohran sisältämä valkuaisaine gluteeni aiheuttaa ohutsuolen limakalvolla tulehdusreaktion ja vaurioittaa suolinukkaa, mikä häiritsee ravintoaineiden imeytymistä."
Toihan on ihan mahtava allergia. Leipää just pitäisikin välttää ihmisen.
Huolestuttavaa, että tällaisia kirjoituksia tehdään oli ne sitten todellisia tai ei. En tiedä kummasti edes olla enempi huolissaan. Kirjoittajan ajatuksenvirrasta, jos huoli oikeata vai siitä että kirjoitus on PROVO. Ei ole helppoa jos ahdistaa. ei ole. voi voi.
Kirjoittaako tänne joku yksi ja sama vimmalla näitä aloituksia, tuntuu ettei näissä ole enää terveen ihmisen ajatuksia ? Mitä helvettiä??? Missä kaikki normaalit mukavat aloitukset on ? Mikä teitä vaivaa ??
Mä en ota tälllaisiin asioihin kantaa koska ei ole käsitystä ja pätevyyytttä.