Minkä urheilulajin harrastajalla on paras kroppa?
Omasta mielestäni naisilla lentopallo, miehillä uinti.
-N36
Kommentit (61)
Mun mielest sellaset jotka on käyny tosi paljon salille plus jtn aerobikkii ja ehkä jtn tanssii. Ja siis tää ei tarkoita että kaikki on mun mielestä samannäkösiä jotka tekee niin😂mut osa niistä on mun mielestä hyvännäköisiä. En tykkää mtn tanssijoista jotka on muodottomia ja laihoja
Enkä tykkää hiihtäjistä enkä varsinkaan juoksijoista😁😁😁
Tanssi muovaa pitkät kauniit notkeat lihakset. Saliurpot ovat jäykkiä kun rautakanki.
Sumopaini ehdottomasti.t:kontulan isoin siiderivalas
Crossfitia aktiivisesti harrastavat naiset. Helvetin kuumaa kamaa ikään katsomatta.
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mikään fitness urheilija. Joku kestävyyslaji varmaankin, kävely tai soutu.
Sumopaini!😂 ne on aika söpöjä...
Tyypillinen persukroppa. Yöks, jättivauvat eivät kiihota.
Joo. Oon mä iteki tanssinut ja en tykkää esim crossfittaajista ollenkaa, ku siit tulee miehekkääks.mut en tykkää lihaksettonast ja laihasta yhtää joten hiihto, juoksu ja joku Pelkkä tanssi on no no. XD siis jos katon mikä on hyvännäklstä ja mun makuun
No oma kroppa oli varmaa aikalailla paras sillon ku sitä tuunasin. Ja ei voi laittaa mihkää kategoriaan. 😂Mul oli sellanen et lihasta, notkeutta, kestävyyttä, mut siro ja timmi.ainaki sitä aina kehuttiin parhaaksi kropaks 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
No oma kroppa oli varmaa aikalailla paras sillon ku sitä tuunasin. Ja ei voi laittaa mihkää kategoriaan. 😂Mul oli sellanen et lihasta, notkeutta, kestävyyttä, mut siro ja timmi.ainaki sitä aina kehuttiin parhaaksi kropaks 😁😁😁
Varmaan joku kuva löytyy todisteeks? Voit naaman peittää niin ei tutut tunnista 😉
Vierailija kirjoitti:
Tenniksen pelaajilla on aika sopusuhtainen vartalo, jäntevä ja sopivasti lihaksia
Näin on. Käsipallo on toinen samantapainen.
En tykkää siitä että on liikaa lihaksia, tai että jokin lihasryhmä on ylikehittynyt suhteessa muihin. Enkä toisaalta kestävyysurheilijoiden liian kuivakoista kropista. Tennis ja käsipallo näyttävät tuottavan tasapainoisimmat vartalot. Mahdollisesti myös salibandy, mutta sen pelaajia en ole sillä silmällä tarkastellut.
Miehillä uinti, naisilla kai voimistelu
Valitettavasti ei oo kuvia😐tietokone tuhoutuneet joskus ja kuvat siinä samalla. Ois kiva nähä motivaatioks kuvia 😑
Vierailija kirjoitti:
Naisilla seiväshyppääät parhaita vartaloltaan.
Jep, tässä todiste https://d2us72noflvn1w.cloudfront.net/content/66283/173cb10c806dde8db13… ;)
Hiihto, tarkemmin sanottuna ampumahiihto ja Dorothea Wierer <3 https://cdn.tuttosport.com/images/2019/03/24/154743257-cafb3449-8676-44…
Voimistelijat ovat kaunis kroppaisia siis muodostelmavoimistelu missä on useita voimistelijoita. Kuin muodostelmaluistelijoita ilman luistimia. Tosin muodostelmaluistelijiillakin on kauniit kropat.
100m juoksijanaiset omaa aika hyvän perceen ja lihaksikkaat jalat.
Mr Olympia kehonrakentajakisoissa olevat miehet omaa parhaan kropan, seksikkäimmän kropan JOKA NAISEN MIELESTÄ.
Ainakin tanssii tähtien kanssa -ohjelman naistanssivalmentajilla on tosi hyvät vartalot, joten naisilla varmaankin tanssi. Ja taitoluistelu.
Naisilla seiväshyppääät parhaita vartaloltaan.