Minkä urheilulajin harrastajalla on paras kroppa?
Omasta mielestäni naisilla lentopallo, miehillä uinti.
-N36
Kommentit (61)
Ihminen on luotu juoksemaan, pitkiäkin matkoja. Ei paljon muuta tarvitse tehdä kun alkaa kunnolla juoksemaan niin kroppa kiinteytyy. kehonrakennus on täysin naurettavaa. Jos ihmisen kuuluisi näyttää siltä niin eikö sen kropan saavuttaminen olisi vähän helpompaa ? parsakaalien ja kurkun punnitseminen ja kuukautisten menetys naisilla on varmaan ollut täysin normaalia aikojen saatossa ?
Aerobiccaajien kroppa miellyttää omaa silmääni. Moni uimari näyttää myös hyvältä. Pikajuoksijatkin ovat omalla tavallaan upeita.
Miehillä kestävyyslajit. Ei pullistu turhaan lihakset. Tulee älykkäämpi mielikuva ihmisestä.
10-ottelijat, jotkut seiväshyppääjät (varsinkin rrrranskalaiset) miehet.
Naiset korkeushyppääjät, pituushyppääjät.
Miehillä kymmenottelu ja naisilla tennis.
Vierailija kirjoitti:
Uimareilla ja ottelijoilla.
Satutteko tietämään millainen on uimarin optimivartalo?
Pitkä selkä, lyhyet jalat ja isot kämmenet ja jalkapohjat...
Ysiviisseiska kirjoitti:
E-urheilijoilla.
Mikä on E-urheilija?
Penkkiurheilija
Shakinpelaaja
eSports ammattilainen
Noi kaikki on niin sexyjä uuuh<3
Naisilla paras kroppa ja/tai yleisolemus sellaisissa lajeissa, joissa ei vaadita kauheasti voimaa (esim. ei painonnosto) eikä mitään pitkäkestoista rääkkiä (esim. ei maratonijuoksu), vaan sellaista sopusuhtaista vartaloa. Palloilulajit — tietenkin beach volley etunenässä! :) — seitsenottelu, miekkailu, rytminen kilpavoimistelu, uimahypyt, kelkkailu, taitoluistelu, golf, jne.
Miehillä etenkin uinti, koska tulee vahvat hartiat ja yleislihaksikas kroppa.
Uimarit. Crossfit, nyrkkeily, vapaaottelu.
Miehillä jääkiekko ja naisilla taitoluistelu.
No nyt mä tiiän miks mun mummo selitti aina lapsena et susta pitäis tulla uimari 😂😂😂oon lyhytjalkanen😙
Entisillä uimareilla, jotka ovat lihoneet n. 30 kg. VAU!