Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teitä vaivaa joku asia, miten te sen unohdatte?

Vierailija
17.04.2019 |

Jos joku asia on jäänyt häiritsemään tai joku väärinkäsitys tapahtunut tai joku muu vastaava.

Korjaatteko asian vai annatteko olla vai?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi häiritsemään se, että kun kerroin kuulumisia tutulle jonka joskus luulin olevan mulle ihan hyväkin ystävä. En muista milloin ollaan viimeeksi juteltu, joten en tiedä tietääkö nykyisestä miehestäni.

Niin hän puhui tosi loukkaavasti mun miehestä, nyt mietin kuvitteleeko hän että seurustelen jonkun oudon tyypin kanssa vai mitä ihmettä?

Siis asutaan toisella puolella suomea eikä hänellä ole fb:tä.

Vierailija
2/9 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa yksi ihminen, josta en pääse eroon, joten mahdollista on vain unohtaa ne ilkeydet, mitä hän on minulle ladellut. Olen hyvä unohtamaan. Muistan, että hän on ihmisenä kamala, mutta en muista yksityiskohtia. Olen hänen kanssaan tekemisissä mahdollisimman vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun pahimpia ongelmia on hyvä muisti. En ikinä unohda mitään. Harmi ettei mikään myy unohdusta kuten eräässä kirjassa.

Vierailija
4/9 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on testattu keskimäärin parempi muisti, joten voin sanoa, että muistan ihan kaiken. Työnnän syrjään ja koitan antaa anteeksi. Tai mitä ikinä onkaan aiheena.

Vierailija
5/9 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin hyvä työmuisti ja muistan myös kaiken sellaisen, mitä olen itse joskus tehnyt, enkä vain opiskellut tekemään. Unohdan ilkeilyn varmaan siksi, että muistini olisi vapaa kiinnostavien juttujen suunnitteluun ja toteuttamiseen.

2.

Vierailija
6/9 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se on vain hyvämuistisien ongelmma?

Vierailija
7/9 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vaivaa mikään, avaan suuni.

Vierailija
8/9 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin oudon tarinan merenneidosta ja uimaripojasta jotka sit rakastuu ja se eskaloituu tätä on siis tosi vaikee unohtaa voitteko auttaa pliis

Vierailija
9/9 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaa joskus sellainen että, mietin ymmärsikö joku sanomani oikein koska minä olen huono verbaalisesti jäsentämään sanomaani asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan