Lääkäreitä tai hoitajia paikalla nyt!
Kysymys gastroskopiasta. Onko se samanlainen kuin kolonoskopia siinä mielessä, että jos se on tehty, niin voi olla monta vuotta rauhassa siitä ettei sairastu vatsasyöpään? Kolonoskopiahan tuo rauhan useiksi vuosiksi olla sairastumatta paksusuolen syöpään.
Kommentit (81)
Voihan sitä käydä useammalla lääkärillä ja kysyä muidenkin mielipiteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri arvioi, että tutkimusta ei tarvita niin voiko siihen luottaa, vai pitäisikö se varmuudeksi tehdä kuitenkin. Ap
Onko sulla oireita? Jos ei ole, niin sitten ei ole aihetta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri arvioi, että tutkimusta ei tarvita niin voiko siihen luottaa, vai pitäisikö se varmuudeksi tehdä kuitenkin. Ap
Onko sulla oireita? Jos ei ole, niin sitten ei ole aihetta tehdä.
Joskus tuntuu, että ruoka nousee takaisin päin ja tuo kurkku oli tulehtunut.
Jos keksit itse oireet ja menet julkiselle, niin saat tutkimukset.
Tunnut itse tietävän mikä oireen provosoi.Kahvi.Jätä siis se pois.Tekstisi perusteella olet vaarassa ajautua turhaan tutkimuskierteeseen, jossa etsit oireita ja vaadit tutkimuksia, helposti ja äkkiä koko elämä pyörii tämän ympärillä. Vaikka tutkituttaisit koko kehosi, voit huomenna jäädä auton alle.
Muuta siis mieluummin elintapojasi terveellisemmiksi, käytä mieluummin se raha minkä hassaisit tutkimuksiin esim.hierontaan ja muuhun hyvinvoinnin ddistämiseen. Syö normaalia kasvispainoista ruokaa säännöllisesti, liiku ja nuku.
Kuulostaa liian yksinkertaiselta, ja moni mieluummin ramppaa tutkimuksissa, joita voi yksityiseltä rahalla shoppailla, kun oikeasti laittaisi edellä mainitut perusasiat kuntoon.
t.Sh
Vierailija kirjoitti:
Tunnut itse tietävän mikä oireen provosoi.Kahvi.Jätä siis se pois.Tekstisi perusteella olet vaarassa ajautua turhaan tutkimuskierteeseen, jossa etsit oireita ja vaadit tutkimuksia, helposti ja äkkiä koko elämä pyörii tämän ympärillä. Vaikka tutkituttaisit koko kehosi, voit huomenna jäädä auton alle.
Muuta siis mieluummin elintapojasi terveellisemmiksi, käytä mieluummin se raha minkä hassaisit tutkimuksiin esim.hierontaan ja muuhun hyvinvoinnin ddistämiseen. Syö normaalia kasvispainoista ruokaa säännöllisesti, liiku ja nuku.
Kuulostaa liian yksinkertaiselta, ja moni mieluummin ramppaa tutkimuksissa, joita voi yksityiseltä rahalla shoppailla, kun oikeasti laittaisi edellä mainitut perusasiat kuntoon.
t.Sh
Mulla on juuri tuo tilanne. Olen lähes lamaantunut pelosta päivittäin ja mietin tutkimuksia ja mitä kaikkea pitäisi teettää. Rahaa ja velkaa on hirveästi yksityisiin paikkoihin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ShMulla on juuri tuo tilanne. Olen lähes lamaantunut pelosta päivittäin ja mietin tutkimuksia ja mitä kaikkea pitäisi teettää. Rahaa ja velkaa on hirveästi yksityisiin paikkoihin. Ap
Täh? Mitä kaikkea sulta on sitten jo ehditty tutkia ja millä oireilla?
Kaikkea mahdollista. Nyt haluan gastroskopian ja kolonoskopian varmuudeksi. Pelottaa, että sattumalta niistä löytyy jotain hälyyttävää. Ap
Varmasti raskasta tuollainen sinulle itsellesi.