Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stadin asunnot / HEKA - Kirvesmiehenkatu 2

Hakija
16.04.2019 |

Jutellaan täällä Kirvesmiehenkatu 2 -uudiskohteen hausta.

"Kirvesmiehenkadun uudiskohteen hakuaika on päättynyt. Kiitos mielenkiinnosta, vastaanotimme 4759 hakemusta. Asuntotarjouksista ilmoitetaan valituille 31.5. mennessä tekstiviestillä ja sähköpostitse. Muille kuin asukkaaksi valituille ei lähetetä ilmoitusta. Kerromme etusivun uutisissa, kun kaikille asukkaiksi valituille on tästä ilmoitettu."

Noilla hakijamäärillä tarvitaan lottovoitto tai "lottovoitto".

Kommentit (474)

Vierailija
1/474 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain yksiöitä ja kaksioita. En osaa sanoa, kumpaa haluaisin enemmän, tavallista parvekkeellista vai yksiön viherhuoneella. Vai kumpaakaan, kun osa parvekkeellisistakin alempien kerrosten asunnoista näyttää melko pimeiltä. No pääsee niissä ainakin "ulos".

Parvekkeissa esitteen mukaan isot lasit, mutta viherhuoneessa taitaa olla vain normaalin kokoinen ikkuna. Eli nähdäkseni viherhuone ei eroa mitenkään tavallisesta huoneesta muuten kuin että sisäseinä on lasia. Ei käy esimerkiksi ulkoilmassa istuskeluun. Auringossa oleskeluunhan nuo eivät pohjoissuuntaisina käy lainkaan. Jos onnistaa saada yksiö, niin makuuhuoneena käyttäisin.

Vierailija
2/474 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisen Abraham Wetterin tie 18:n senioritalon viherhuoneet ovat sentään kahteen suuntaan ulos lasia ja kaksi sisäseinää lasia myös, eli niitten läpi pääsee asuntoon paljon valoa ja toimivat tavallisina parvekkeina myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/474 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettiin parvekkeellisia kolmioita mutta taitaa olla taas haaveilu puuhaa nämä Stadin asunnot. 😞

Vierailija
4/474 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaksiota. Parvekkeella ei ole väliä kunnes saa asunnon.

Vierailija
5/474 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hakijoita taas hirveä määrä.

Vierailija
6/474 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin tänään taas ohi siitä talosta. On se ruma alue, mutta kai muuttuu lähiajalla.

Vierailija
7/474 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alue mukava palveluineen ja oikein mieluusti herttoniemenrantaan muuttaisin! Haettu on joten toivotaan lottovoittoa 😀

Vierailija
8/474 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alue mukava palveluineen ja oikein mieluusti herttoniemenrantaan muuttaisin! Haettu on joten toivotaan lottovoittoa 😀

Onko hakemus luokiteltu Heka sivulla "kiirellinen" tai "erittäin kiirellinen?"

Vierailija
9/474 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä luokituksilla ei kuulemma ole just ennakointiarvoa. Joskus joku joka ei ole kummassakaan kiireellisyysluokassa, saa nopeastikin asunnon, toisinaan sitten erittäin kiireellinen saa odottaa vuosia.

Vierailija
10/474 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hakemus luokiteltu Heka sivulla "kiirellinen" tai "erittäin kiirellinen?"

Erittäin kiireellinen on. Ja niinkun tossa edellinen sanoi niin kyllä varmasti erittäin kiireellinen ja kiireellinen parantaa todennäköisyyttä viimeiseen luokkaan nähden. Olen kysynyt tästä ihan asuntopalveluista.

Vierailija
11/474 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla palstoilla keskusteltu tästä asiointikansion päivittymisestä. Minulla päivittyi myös kansio mystisesti muutama viikko takaperin mutta tarjousta ei ole kuulunut. Lisäksi etusivulla näkyy uusimmissa tapahtumissa: uusi / hakemus päivitetty. Olen klikannut sen auki mutta silti vaan näyttää uutta tapahtumaa. Liekö joku häiriö palvelussa tms :/

Vierailija
12/474 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muilla palstoilla keskusteltu tästä asiointikansion päivittymisestä. Minulla päivittyi myös kansio mystisesti muutama viikko takaperin mutta tarjousta ei ole kuulunut. Lisäksi etusivulla näkyy uusimmissa tapahtumissa: uusi / hakemus päivitetty. Olen klikannut sen auki mutta silti vaan näyttää uutta tapahtumaa. Liekö joku häiriö palvelussa tms :/

Toivottavasti et oo painanut "päivittää", koska silloin se ns nollaa sen edellisen.

Vierailija
13/474 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et oo painanut "päivittää", koska silloin se ns nollaa sen edellisen.

Saahan hakemusta päivittää vaikka on hakenutkin tiettyihin kohteisiin?

Vierailija
14/474 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäää? Eikö hakemusta muka saa päivittää? Kuulostaa oudolta. Stadin asuntojen sivuillakin on että tilanteesi voi muuttua ja ohjeet oman hakemuksen päivitykseen. Vai mitä tarkoitat?

Vierailija
15/474 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäää? Eikö hakemusta muka saa päivittää? Kuulostaa oudolta. Stadin asuntojen sivuillakin on että tilanteesi voi muuttua ja ohjeet oman hakemuksen päivitykseen. Vai mitä tarkoitat?

Jos luet sen loppuun siellä lukee: "muokattu hakemus korvaa aina edellisen."

Vierailija
16/474 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Heka postauksessa lukee, että asukasvalinta tehdään toukukuun loppuun mennessä. Eli on tässä aikaa vielä jännittää.

Vierailija
17/474 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luet sen loppuun siellä lukee: "muokattu hakemus korvaa aina edellisen."

Onko sillä väliä vaikka korvaisi? Ihmettelen vain :D viisaammat kertokaa

Vierailija
18/474 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep haettu myös isoja asuntoja. Toivottavasti saisi 👍🏼 Hekalla jo asutaan.

Vierailija
19/474 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikaatte, aloitetaankohan näiden jakaminen jo huomenna vai vasta viikon päästä (6.toukokuuta)? Jos se "lottovoitto" osuisi kerrankin omalla kohdalle, tsemppiä muillekin asuntoa hakeneille! 😇

Yleensähän jakaminen alkaa noin kuukauden päästä hakuajan loppumisesta, ja tämän kohteen hakuaika taisi päättyä 2.huhtikuuta.

Vierailija
20/474 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kaikkien muiden kevään uudiskohteitten kohdalla jo tieto, että asunnoista ilmoitettu valituille? Jos näin, niin eiköhän sen jälkeen ala valinta Kirvesmiehenkadulle. Tosin nyt kun muuttoaika siirtyi muutamalla kuukaudella, ei liene niin kiirettä.

En tiedä, alkaako valinta porras kerrallaan vai meneekö asunnon koon mukaan vai mikä on valintajärjestyksen kriteeri. Jos koon mukaan, niin kumpi ensin pieni vai iso asunto? Vai ensin parempituloiset?