Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini menee viikonloppunaki kymmeneltä nukkumaan ja käy vain harvoin missään

Vierailija
16.04.2019 |

Pitäisikö olla huolissaan 16-vuotiaasta tytöstä? Kerran kuukauteen käy ilmeisesti nuorille tarkoitetussa yökahvilassa. Harvoin iltaisin ovat ystävineen missään riennoissa tai kenenkään kotona. Muistan itse omasta nuoruudestani, että puoli sukua etsi viikonloppuöisin, missä viiletän. Onko nykyään vaan nuoriso rauhallisempaa, kun disko-kulttuuri on hiipunut?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v poikani pelaa jääkiekkoa ja aikaisin menee hänkin nukkumaan viikonloppuisin. Ei vaan jaksa treenien ja pelien jälkeen. Ja kun koko joukkue toimii samoin, niin ei varmaan edes kyseenalaista sitä. Näkevät kuitenkin taas seuraavana päivänä hallilla, niin ei tunnu yksinäiseltäkään.

En ole huolestunut yhtään. Ei se oma hullu hilluminen ysärillä niin kauheen järkevää ollut... Tosin ei meillä maalla mitään muuta tekemistäkään ollut ja vanhemmat eivät vieneet mihinkään. Vedettiin sitten kylänraitilla viinaa aikamme kuluksi. Täällä isossa kaupungissa onneksi on nuorillakin vaihtoehtoja. Aika harva heistä nykypäivänä kaupungilla illalla/yöllä nurkkia räkii, mielestäni ovat paljon fiksumpia kuin meidän sukupolvi aikoinaan.

Vierailija
22/26 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla yksinäinen muttei halua kertoa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo asenne, että pitäis riekkua jossain. Fiksu nuori.

Kyseessä voi olla myö syrjitty ja kaveriton nuori. Ei kannata tuudittautua siihen että nuori on vain fiksu eikä halua pyöriä missään. Minuakin pidettiin tuon ikäisenä kovin fiksuna ja järkevänä nuorena kun en pyrkinyt hillumaan ulkona ja pyörimään kavereiden kanssa ties missä, mutta totuus oli se että olin yksin ja yksin ei kauheasti hilluttu kylillä.

Anteeksi täysin tahaton alapeukku. Olen tosi väsynyt ja piti siirtyä seuraavalle sivulle eikä suinkaan alapeukuttaa.

Vierailija
24/26 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtaja-ainesta.

Vierailija
25/26 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä pitää selvittää mistä on kyse, muuten voi tulla kakkostyypin puberteetti sitten 20 vuoden päästä ja se ei ole kivaa se. Tiedän omasta kokemuksesta.

Mut en tiedä miten sen saa selville. Kokeile vaikka kieltää menemästä mihinkään?

Vierailija
26/26 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo asenne, että pitäis riekkua jossain. Fiksu nuori.

Kyseessä voi olla myö syrjitty ja kaveriton nuori. Ei kannata tuudittautua siihen että nuori on vain fiksu eikä halua pyöriä missään. Minuakin pidettiin tuon ikäisenä kovin fiksuna ja järkevänä nuorena kun en pyrkinyt hillumaan ulkona ja pyörimään kavereiden kanssa ties missä, mutta totuus oli se että olin yksin ja yksin ei kauheasti hilluttu kylillä.

Anteeksi täysin tahaton alapeukku. Olen tosi väsynyt ja piti siirtyä seuraavalle sivulle eikä suinkaan alapeukuttaa.

Tiedoksesi, että voit mennä sinne kommenttiin ja vaihtaa peukutusta.