Mitä lopettanutta radiokanavaa kaipaat?
Minä kaipaan Kiss FM:ää. Lukioikäisenä ysärillä tuli kuunneltua sitä aina aamuisin kouluun mennessä. Hyvää musiikkia ja kiva aamutiimi.
Kommentit (33)
Mafia ja metalliliitto. Sillon ei tullu mainoksia.
En mitään. En edes tajunnut Kissin ja Grooven lopettaneen, Mafiaa ja Cityä en edes ole kuunnellut koskaan.
Entinen teinitypy kirjoitti:
Kiss FM:n Timpeä kaipaan, kasvoin hänen kanssaan epävarmasta tytöstä aikuiseksi naiseksi. Kiitos Timpe!
Ymmärsin piilovitsisi :D
Right-Wing Radio sekä Radio Caroline Jyväskylässä 80-luvun lopun aikoihin.
The Voice of America.
Kyllä, sen lähetyksiä tuli vielä kesällä 1991 yöaikaan ihan FM-taajuuksilta. Ajellessani muuten vain paikasta toiseen tuli kuunneltua noita.
Hyvää vaihtelevaa poppia ja toki selkeää propagandaa hyväntuuliseksi jutusteluksi naamioituna.
Yksittäisenä ohjelmana muilta kanavilta jäi mieleen Reggae-Rita. Kunnon pössynhuuruisia soundeja maailmalta "Free the herb! (grass, pot, canna...)" ;D
Vierailija kirjoitti:
Mafia ja metalliliitto. Sillon ei tullu mainoksia.
Radio Rockilla KFlaming turinoi historiallisia katsauksia torstaisin, ja tulee jotenkin mieleen nuo Metskun jorinat.
12-v juniori haluaa kuunnella autossa aina Looppia, mutta torstaisin esim.jos tullaan futispelireissulta hän haluaa kuunnella Radio Rockia "koska se äijä osaa kertoa hevimusiikista hyvin ja se soittaa hyviä biisejä"...
Mafia. Nykyään tosin kuuntelen ykköstä, joka on ihan erilainen kanava. Omalla tavallaan ihana sekin.
RadioMafia ja perjantai-iltojen suurin ilo, SaloDanger! Onhan nykyisin RadioRock ja Korporaatio, mutta ei oo sama asia.
Radio City on ainoa mitä olen kuunnellut, kaukaisella 80-luvulla. En minä sitä varsinaisesti enää kaipaa, enkä ehkä kuuntelisi, vaikka se olisi vielä olemassa.
Minulla on muutamalla C-kasetilla nauhoitettuna mm. Pullakuskeja.
Radio City, se alkuperäinen. Etelän Ääni.