Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot kyylääjät eilen kaupassa

Mitäihmettä??
16.04.2019 |

Onko muille käynyt tällaista koskaan, että menet kauppaan (pieni kaupunki) ja ventovieraat ihmiset (tässä kohtaa pariskunta) tuijottaa teitä, supisee, mulkoilee ja katsoo OUDOLLA NAAMALLA?
Oltiin vähän äimänä. Mies ihmetteli, kun näytin ahdistuneelta ja sanoin kaupasta poistuessamme tästä. Sanoi, että huomasi myös. Täysin ventovieraita ihmisiä. Luulivatko meitä toisiksi? Siis olisivat olleet edes tutuntuttuja, mutta eivät olleet todellakaan.

Emme ole tehneet mitään outoa emmekä ole riehuneet missään kylillä, baarissa yms. Ollaan töitä tekeviä ihmisiä, tykätään olla paljon kotona, käydään lenkillä, matkustellaan harvoin ja harrastetaan liikuntaa. Mikä meistä tekee sellaisen, että täytyy kyylätä?

Ensimmäisenä tuli juurikin täällä lukemani juoruketju mieleen. Aika hulluja tarinoita nimittäin ja voihan kuka tahansa kellä on facessakin paikkakunta näkyvillä ja kuulut vaikka sikäläiseen facebook ryhmään tulla kytätyksi. Ärsyttää.

Tulisi jutulle ennemmin. Itse en kehtaisi kytätä noin. Tosi halpamaista oikein näyttää... Juttelisin vasta kotona muist jos olisi juteltavaa.

Yök yök yök yök yök yök. Jostakin syystä olen ollut aina tarkkailevainen ympäristöä kohtaan pikkulapsesta asti. En ole mentaalisesti sairas, mutta olen vain hirvittävän herkkä huomaamaan asioita ja rekisteröimään ihmisten eleitä ja käytöstä.
Tuo ei ollut normaalia katsomista mitä ihmiset harrastaa. Aivan jotakin muuta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

There´s no such a thing paranoia. 

Sinccis

Vierailija
22/33 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos. Ensin ne tuijottaa ja sitten ne kirjoittaa netissä, että kukaan ei ole tuijottanut.

Tuttua on.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Emme ole tehneet mitään outoa emmekä ole riehuneet missään kylillä, baarissa yms. Ollaan töitä tekeviä ihmisiä, tykätään olla paljon kotona, käydään lenkillä, matkustellaan harvoin ja harrastetaan liikuntaa."

XDDDDD Kiva mutta ketä vttua kiinnostaa? Miksi pitää selostaa tuollaista pskaa siksi että joku kyttää XDDDD.

kommenttisi paljastaa sinusta kaiken oleellisen. Et selkeästikään ole penaalin terävin kynä, mutta ei se haittaa. Kyllä se aikuisuus opettaa erottamaan trollit 🙂 sitten kun kasvat isoksi.

T.ap

Vierailija
24/33 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on käynyt ja olen tullut kyllä siihen tulokseen, että minua luultiin joksikin toiseksi. Menin ihan normaalisti työpäivän jälkeen kauppaan normaaleissa vaatteissa, normaalissa arkimeikissä eikä vaatteissani tai missään ollut mitään likaa tai muuta erikoista, kun sitten hädissäni kotona peilistä katsoin mikä minussa olisi vikana.

Noin minun ikäinen nuorehko pariskunta kyyläsi minua ja nainen kuiski jotain miehelle ja kyttäsi minua päästä varpaisiin. Mies ei ollut ollenkaan niin paha, vaan vilkaisi pari kertaa nopeasti, mutta nainen ihan avoimesti jäi oikein toljottamaan sellainen halveksuva katse naamalla. Eivätkä hekään siis olleet mitään erityisen hyvännäköisiä, vaan ihan taviksia.

Vierailija
25/33 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on mulkoiltu pahasti Prismassa kun kärry on täynnä ruokaa viikkokausiksi. Mulkoilijat ovat olleet jotain arpinaamoja, jotka puristaa kädessä nakkipakettia ja pirkkaoluita. Pthui!

Pirkkaolutta Prismassa? Trolli!

Vierailija
26/33 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

56756765 kirjoitti:

Se, että sinun piti erikseen mainita ettet ole "mentaalisesti sairas", vaan ainoastaan "herkkä huomaamaan asioita" viittaa siihen, että olet saanut joskus palauttta omasta oudosta käyttäytymisestäsi. Eli todennäköisemmin olet kuvitellut koko tilanteen päässäsi.

minusta tuntuu että teidän kaikkien kommentoijien olisi syytä vähän miettiä. Kaikki uskoitte mun trollaamiseen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Noloo

Vierailija
27/33 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne suunnittelivat teidän ostoskorista näpistelyä tämän toisen ketjun inspiroimana: https://www.vauva.fi/keskustelu/3438555/onko-kukaan-ikina-ruokakaupassa…;

Vierailija
28/33 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene reippaasti kysymään ja huikkaat että: "Moi. Mitä kuuluu ja onko paha päivä?"

Minä harrastan ihan tahallaan tätä reippaasti ventovieraille jutustelua. Naurattaa kun jälkeenpäin jäävät tölläämään ja luulevat että missähän aineissa tuokin on keskellä päivää. En välitä paskaakaan. :D

Menee toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Kävin tänään hakemassa kahvin R:ltä ja joku pappa alkoi selittämään jotain. 

En tiedä sanaakaan mitä se sanoi, en oikeastaan edes kuullut mitä se sanoi, olisi voinut yhtä hyvin puhua vaikka Mongoliaa. Niin keskittynyt olin omiin asioihini.

En tiedä ollenkaan mitä se sanoi, mutta vastasin vaan, että juu juu.

Sinccis

Vierailija
29/33 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että ihmiset on tyhmiä. Pelkkä provo. 🙄 No kai sitä joku oikeastikin voisi olla noin hullu.

Hyvää aurinkoista päivänjatkoa

T.ap (mies)

Vierailija
30/33 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää että ihmiset on tyhmiä. Pelkkä provo. 🙄 No kai sitä joku oikeastikin voisi olla noin hullu.

Hyvää aurinkoista päivänjatkoa

T.ap (mies)

Kyllä täällä kuule kaikenlaisia on. Kaikista hulluista ei voi olla varma, jotka kirjoittelee 10 vuotta äidistään.

Mutta jos jaksaa 10 vuotta provota äidistään, niin on kyllä hullu siinäkin tapauksessa, että on provo ;)

Sinccis

Vierailija
31/33 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka joku tuijottaisi tai kyyläisi. Minua ei ainakaan haittaa yhtään jos jotain muuta kiinnostaa meikäläisen tekemiset.

Vierailija
32/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

56756765 kirjoitti:

Se, että sinun piti erikseen mainita ettet ole "mentaalisesti sairas", vaan ainoastaan "herkkä huomaamaan asioita" viittaa siihen, että olet saanut joskus palauttta omasta oudosta käyttäytymisestäsi. Eli todennäköisemmin olet kuvitellut koko tilanteen päässäsi.

minusta tuntuu että teidän kaikkien kommentoijien olisi syytä vähän miettiä. Kaikki uskoitte mun trollaamiseen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Noloo

Aika paljon nolompaa on käyttää aikansa keksien perseestä vedettyjä juttuja vauvapalstalle. Eli peiliin kun katsot niin siellä majailee se noloin kaveri.

Mutta kuten aina, oli trolli tai ei niin sillä ei oikeastaan ole väliä jos kesksutelua saadaan aikaan joka tapauksessa.

Vierailija
33/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut samanlainen kokemus; pariskunta ruokaupassa toljottaa suoraan minua ja supattaa keskenään - menin heidän viereensä maitokaapille muina henkilöinä jos vaikka kuulisin mitä keskenään sönköttävät, hiljenivät tyystin ja vaan tuijottavat.

Kyllä AP maailmaan mahtuu kaikenlaista taaplaajaa.

Toisen kerran asioidessani samassa liikkeessä joku naisasiakas tuijotti piiiitkään, sanoin sille että ota ihmeessä kuva, säilyy pitempään.

Toisia vaan huomioidaan enemmän kuin toisia, mitä huolitellumpi habitus, sen varmempi tuijotus. Senkun tuijottelevat, lähinnä huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä