Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä joku mennyt naimisiin ilman suurta tunteenpaloa? Miten kävi?
16.04.2019 |
Eli onko täällä tapauksia, jotka ovat menneet naimisiin vaikkeivät ole kokeneet suurta rakastumista?
Esimerkiksi niin, että luottamus on suurta ja toinen on todella tärkeä, on yhteenkuuluvuutta ja sexí toimii. On kunnioitusta, toisen huomioonottamista jne. Tunteet vain eivät ole kovin suuria.
Tai vaihtoehtoisesti ei ole edes ollut edellisenkaltaista tilannetta, vaan esimerkiksi lapsi tulossa tai muuten järkiperustein tehty ratkaisu.
Olisi kiinnostavaa kuulla kokemuksia, omakohtaisia tai ulkopuolisen silmin tarkkailtuja.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen mennyt enkä tiedä oliko se hyvä vai huono idea. Oltiin yhdessä 15 vuotta mutta loppuaikoina eräiden meidän parisuhteesta riippumattomien vaikeuksien seurauksena mies rupesi käyttämään alkoholia koko ajan enemmän ja enemmän. Minä lähdin siinä vaiheessa kun joka ikinen ilta lipitti kaljaa ainakin sen verran että pikkupöhnän sai aikaiseksi. Viikonloppuisin joi enemmän ja myös kirkkaita ja silloin heittäytyi usein tosi ilkeäksi.
En tiedä oliko se ettei suuria tunteita koskaan ollutkaan syy siihen, ettei hän pitänyt minua tarpeeksi tärkeänä lopettaakseen. Enkä tiedä olisinko itse jaksanut yrittää enemmän, jos olisi ollut suuria tunteita häntä kohtaan. Uskon kuitenkin että jos mies ei olisi alkoholisoitunut, olisimme varmaan vieläkin yhdessä.