Päiväkoti Borgströminmäki Kokemuksia??
Kokemuksia kyseisestä päiväkodista Kruununvuorenrannassa?
Kommentit (16)
Hesarihan näitä kertoi jo hienosti tänään
Hei, meille tarjottiin paikkaa täältä. Onko tässä päikyssä jotain vikaa kun puistossa oli välttelevä tunnelma?
Yleensä päiväkotiin saa mennä tutustumaan, mutta nyt korona-aikaan se on ehkä rajoitettua.
En tiedä tästä päiväkodista, mutta noin yleensä Helsingissä tilanne hankala. Henkilökuntaa ei vain ole riittävästi.
Olisiko joku, joka haluaisi jakaa omia kokemuksia? Oletko ollut tyytyväinen?
Tosiaan hesarissa oli juttua. Itse asuin alueella, kun kyseinen pk avattiin ja jo heti silloin oli isoja ongelmia kyseisessä päiväkodissa olevien lasten vanhempien mukaan. Näköjään tilanne ei ole parin vuoden aikana parantunut, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan hesarissa oli juttua. Itse asuin alueella, kun kyseinen pk avattiin ja jo heti silloin oli isoja ongelmia kyseisessä päiväkodissa olevien lasten vanhempien mukaan. Näköjään tilanne ei ole parin vuoden aikana parantunut, päinvastoin.
Olen varmaan nyt jotenkin superhuono googlettamaan, mutta en löydä tuota Hesarin juttua, suuri kiitos jos joku osaa sen linkata jos se vielä löytyy. Oliko juttuun haastateltu vanhempia?
Helsingin päikyissä on niin täyttä, että kantsii ottaa sieltä mistä paikan saa.
Heh heh, ei kai se nyt tää päiväkoti ollut? Eihän..? Miten toiminta voi jatkua? Sieltähän pitää irtisanoa koko henkilökunta, toimintakulttuuri saastainen.
Onko tietoa mikä tän päiväkodin tilanne on nyt?
Onko vieläkään?