Palstan valittajamiehet tuntuvat luulevan, ettei naisille käy niin, että mies haluaa olla "vain kaveri"
Kyllä käy. Mulla oli parikymppisenä todella paljon kaverimiehiä, mutta hyvin vähän tunkua romanttisiin suhteisiin. Suurin osa näistä kaverisuhteista toki oli sitä ihan molemminpuolisesti, siis ei ihastusta kummaltakaan puolelta, mutta oli myös muunlaisia.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olisin mielelläni kaveri miesten kanssa, joiden kanssa kemiat kohtaa. Näitä miehiä ei vaan tunnu kiinnostavan kaveruus varatun naisen kanssa 😔
Niin no miehellä ei ole mitään motiivia alkaa sellaiseen suhteeseen.
Mitä helvettiä aloittaja taas lässyttää? Ei teille palstatussukoille voi muuta kuin nauraa. Ihan kaikki miehet sitä ja tätä, öliööööö
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olisin mielelläni kaveri miesten kanssa, joiden kanssa kemiat kohtaa. Näitä miehiä ei vaan tunnu kiinnostavan kaveruus varatun naisen kanssa 😔
Miksi ajattelet, että kaveruus ei kiinnosta siksi, että olet varattu? Voisiko olla, että sinun tulkintasi "kemioiden kohtaamisesta" on hieman yksipuolinen?
Itse ainakin kokisin, että varatun naisen kanssa on helpompi olla kaveri. Ei tule (ainakaan niin helposti) väärinkäsityksiä suhteen laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no miehellä ei ole mitään motiivia alkaa sellaiseen suhteeseen.
Tarvitseeko miesten panna kaikkia kavereitaan?
Telakoitumisilloista on täällä ollutkin keskustelua...