Huvila&huussi komistus Heikki Tolonen
Onko mun kuiva kausi venynyt liian pitkÀksi vai onko H&H:n uusi urakoitsija Heikki muistakin ihan uskomaton herkkupala?
Jestas miten komea đ en pysty keskittymÀÀn ohjelmaan yhtÀÀn.
Kommentit (27)
Miesmallin löytÀneet siihen ohjelmaan. Toiset saa kaiken, komea, hauska, mukava ja pÀÀsi telkkariinkin...epistÀ.
NÀyttÀÀ ihan joltain hollywoodin kultakauden nÀyttelijÀltÀ. On kyllÀ veistokselliset kasvot.
Sitten vielÀ hyvÀ kÀsistÀÀn ja miehekÀs.
YleensÀ katson tÀtÀ sarjaa vaan toisella silmÀllÀ lÀhinnÀ se lopputulos kiinnostaa...nyt tulee seurattua tarkemmin...
Kukaan ei oo tÀydellinen. SillÀ on pakko olla pieni muna?
Hei naiset, te tykkÀÀtte kuulemma kaikki ihan erilaisista miehistÀ, jos ette muistaneet.
VÀhÀn liian imelÀ jatkuvan hymyilynsÀ kanssa.
Onhan se ihan jotain mister finland tasoa. Joka muuta sanoo niin kateuttaan puhuu.
En tiedÀ haluaisinko noin komeaa miestÀ, aina olis vahdittava muita naisia etteivÀt saa napattua sitÀ.
VĂ€hĂ€n semmoinen tyyppi et on vĂ€hĂ€n olevinaan. Itse en huomais ees jos kĂ€velis vastaan, ignooraisin kyllĂ€..parempiakin on;) unohtanut treenaa jalkansa vertaus ylĂ€kroppa ( ja ei kovin edes treenattu) ..ohjelmissa ei paljoo noit sosiaalisia tahtoi nĂ€y. LĂ€hinnĂ€ luulee seisovansa koristeena kukkashortseissaanđ sais olla raffimpi.
Ja ja ite oon nainen eli en ole kade....
Aivan......my point also....imelÀ on hyvÀ...en kiinnittÀis huomioo
Ei kyllÀ sytytÀ. Liian iso naama.
Se vanha urakoitsija oli mun makuuni. Ihanan rauhallinen <3
Vierailija kirjoitti:
Ai ettĂ€, nyt repesin! đ
Ei huono :) Samasta syystÀ katson myös KiinteistöveljeksiÀ, Jonathan Scott on katsomisen arvoinen ;)
Vierailija kirjoitti:
Hei naiset, te tykkÀÀtte kuulemma kaikki ihan erilaisista miehistÀ, jos ette muistaneet.
Voit huokasta, sillÀ tÀÀllÀ ainakin yksi alanuolettaja (en voi laittaa nuolta, sillÀ ne ei "jostain syystÀ" nyt toimi mulla...). EihÀn tuo nyt ihan huono ole muttei kyllÀ yhtÀÀn mun makuun.
Tommonen 2 metrinen lihaskimppu kÀy aina!
Vierailija kirjoitti:
Olet vÀÀrÀssÀ!
PitkÀ, harteikas, pÀrstÀ kuin suoraan jostain partavesimainoksesta. Kelpais.