Sipilä mököttää eikä tullut A-Studioon, Orpo lähetti taas ihmiskilpensä, surkeita puheenjohtajia
Kommentit (14)
Mykkänen vai Häkkänen? Nehän ne tuurasi Orpoa ja sinisiäkin ahkerasti.
Mietin, että oliko joku statement muilta lähettää ketä sattuu.
Ukot eivät pärjänneet niin laittovat jokaisesta puoleesta kauniit nuoret naiset neuvotteluihin pehmittämään Jussia. Että sellainen neuvottelutaktiikka :D
Sipilä kiukuttelee kotona kun Suomen kansa ei ymmärrä häntä eikä tee niinkuin hän haluaa ja määrää.
Orpo virnistelee ja jatkaa eliitin etujen ajamista taustalla ja antaa muiden ottaa paskat niskaan.
Rinne on epämääräinen höperö.
Tuo "mestarin" palvonta menee aikuisilla ihmisillä vähän liian pitkälle. Vähän niinkuin se ukkeli olisi joku messias. Osalle kansaa pitää olla sellainen johtaja jota voi sokeasti seurata ettei vaan tarvitse itse ajatella tai päättää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä kiukuttelee kotona kun Suomen kansa ei ymmärrä häntä eikä tee niinkuin hän haluaa ja määrää.
Orpo virnistelee ja jatkaa eliitin etujen ajamista taustalla ja antaa muiden ottaa paskat niskaan.
Hyvin sanottu.
Pitää olla joku Jumala, presidentti tai mestari joka kertoo kuinka eletään. Oman järjen käyttö sallittu!
Vierailija kirjoitti:
Ja Halla-aho on kuin Stan Laurel joka purskahtelee itkuun kun joku katsoo rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "mestarin" palvonta menee aikuisilla ihmisillä vähän liian pitkälle. Vähän niinkuin se ukkeli olisi joku messias. Osalle kansaa pitää olla sellainen johtaja jota voi sokeasti seurata ettei vaan tarvitse itse ajatella tai päättää mitään.
Et ymmärrä huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että oliko joku statement muilta lähettää ketä sattuu.
Varapuheenjohtajia oli kaikki muut.
Vierailija kirjoitti:
Kenet H-a lähetti
Hän saapui itse paikalle. Muilta tuli varamiehet.
Noin sen kuuluu mennä, tämä jälkipyykkiä.