Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi toisillla on kokoaika menovaihde päällä ja toiset taaas enemmän analyyttisiä?
Kommentit (5)
Eikö se ole tärkeäää että on erilaisia ihmisiä. Eikö se ole enmmmän rikkaus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole tärkeäää että on erilaisia ihmisiä. Eikö se ole enmmmän rikkaus.
Minussta se on huono suuntaus etttä tulisi olla jonkin muotin mukaineen.
Ero palautuu varmaan aika paljon persoonallisuuteen ja temperamenttipiirteisiin. Luoja on luonut meidät erilaisiksi. Kaikkia tarvitaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
tai sitte adhd ja molemmat nuo vaihteet päällä aamusta iltaan.
Alue: Aihe vapaa
Kysyt siis käytännössä että miksi ihmisillä on erilaisia temperamentteja ja luonteita? Aika laaja kysymys...