Heta Ravolainen-Rinteen mummotukka
Miksi ihmeessä nuori nainen vanhentaa itseään tuollaisella mummotukalla?
Ikää 45 vuotta.
https://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2019/a/3af3fda6-e00b-4648-b391…
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Rinne on ihme filuri. Vaikka on vaimonsa kanssa risteilyllä, niin kännissä vonkaa hänen aikanaan ventovieraita naisia.
Nimimerkki koettu on kolmeen kertaan !Kuinka usein itse risteilet, ihan uteliaisuuttani kysyn.
Kaikki puolueristeilyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vastikään ollut nuorekkaamman näköinen!
Ihan vastikään, vuonna 2011 ja 2014. 😁😁😁😁
Onko se näyttelijä? Liittyykö rooliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Rinne on ihme filuri. Vaikka on vaimonsa kanssa risteilyllä, niin kännissä vonkaa hänen aikanaan ventovieraita naisia.
Nimimerkki koettu on kolmeen kertaan !Kuinka usein itse risteilet, ihan uteliaisuuttani kysyn.
Kaikki puolueristeilyt.
Mitä ihmettä persu tekee SDP:n puolueristeilyllä? Eikä Mestarilla ole omia?
Ehkä hän vain sai tarpeekseen jatkuvasta värjäyksestä.
Kuten minä; yhtäkkiä ei vaan huvittanut laittaa kaikenmaailman myrkkyjä päähänsä ja sitä kautta elimistöönsä. Samaan syssyyn luovuin geelikynsistä ja kulmakarvojen värjäyksestä. Ja siirryin pääosin luomuruokaan. Meikkaan kyllä edelleen enkä liiku ulkona harmaana hiirulaisena, paitsi hiusteni osalta. Voin nykyään kaikin puolin paremmin, myös henkisesti, kun olen antanut itselleni luvan nauttia elämästäni ihan tällaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nelikymppinen nainen ottaa puolisokseen vanhan papan, leikkautetaan tukkakin heti mummotukaksi. Eli kannattaa valita AINA nuorempi mies.
Antti Rinne on 56v, onko se sun mielestä vanha pappa iältään?
On, ja onkin lapsenlapsensa pappa. Eli kaikin tavoin on. Lisäksi Hetaan 1974 verrattuna, ON!
Ovat olleet jo 10 vuotta naimisissa. Oliko sun mielestä Antti Rinne 46v vanha pappa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vastikään ollut nuorekkaamman näköinen!
Onko kananperse nykyään nuorekas 😁
Mutta asiaan, onko tuo harmaa siis oma väri? kun toisaalta näyttää värjätyltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Kaikki puolueristeilyt.
Mitä ihmettä persu tekee SDP:n puolueristeilyllä? Eikä Mestarilla ole omia?
Täh?
Harmaa rinne. Jos olisi pirtsakasti esim. blondi näyttäisi ukkonsa tyttäreltä. Haluaa siis vanhentaa itseään keinotekoisesti.
Isolerssinen hupiukko laulaa luikauttaa Pimpparaudan.
Kuinka usein itse risteilet, ihan uteliaisuuttani kysyn.