Mieheni jäi kiinni pettämisestä, mutta ei myönnä kirveelläkään tehneensä mitään vaan torjuu kaikki keskusteluyritykset vaikka minulla on mustaa valkoisella
Mieheni jäi kiinni pettämisestä, mutta ei myönnä kirveelläkään tehneensä mitään vaan torjuu kaikki keskusteluyritykset vaikka minulla on mustaa valkoisella.
Muutimme yhteen keväällä, ja kyllä kaduttaa kalliin vuokrakämpän vuokraaminen jos tai kun meininki on tällaista kuin on. Mitään viitteitä ei ollut aiemmin miehen luonteesta, vaan tämä oikeasti tuli yllätyksenä että hän voi olla noin halvatun saapas ja syyllistävä kuin nyt on.
Kaikki lähti siitä, että mies jätti niin selkeät viitteet jälkeensä ja tästä päädyttiin siihen, että luin lopulta hänen vahingossa auki jättämälleen koneella olevat viestit toisen naisen kanssa. Ihmettelin kun yhdestä tuttavanaisesta tuli punainen vaate, josta ei saanut enää puhua ja mies alkoi avoimesti torjumaan häntä. Parasta oli, että näin tuota naista taidenäyttelyssä, ja hän katosi sieltä kokonaan todella nopeasti koko näyttelystä, Kun tiedustelin mieheltä asiaa, niin mies sanoi että hän on naisen kanssa keskustellut minusta miten sairas ihminen olen ja totta kai nainen pelkää tällaista sekopäätä... Olin tuon kuullessani vähällä alkaa nauramaan, koska mies on ollut tähän mennessä se joka paiskoo tavarat rikki ja karjuu kuin mielipuoli ja olin näyttelyssä hyvässä rauhassa yhden ystävän kanssa ja olin menossa tervehtimään tätä miehen kaveria ennen hänen katoamistaan.
Mies käy yötöissä, ja aloin ihmetellä miksi hän ei ottanut asumistukihakemusta varten vuokrasopimusta työpöydältään mukaan illalla ennen lähtöä vaan jätti sen pöydälle, kun hänen piti töissä skannata se ja lähettää minulle kopio. Ensimmäisenä iltana yritin soittaa hänen peräänsä, mutta hän ei ovista ulos astuttuaan vastannut enää puhelimeen ja toisena iltana kiiruhdin hänen peräänsä se lappu kourassa. Näin parvekkeelta vilauksen, kun hän katosi nurkan taakse ja lähdin juoksemaan samaan suuntaan, mutta en saavuttanut miestä millään. Yritin soittaa hänelle useita kertoja, mutta hän ei vastannut kuin vasta kolmelta yöllä viestillä "Kauhea kiire töissä kun pomo ravannut, mitä asiaa -"
Tässä kohtaa minulle vain vaistot huusivat täysillä, että mies ei missään töissä ole ja seuraavana aamuna kun hän ilmestyi seitsemältä suihkunraikkaana kotiin, hänen ilmeensä paljasti kaiken.
Mies on piilotellut puhelintaan, koneelle on ilmestynyt salasanat ja mies saa mystisiä puheluita, jotka ovat "herätyksiä" ja hän menee sen jälkeen vaivihkaa "käymään kaupungilla" ja palaa ihan vartin kuluttua hikisen alennusteepaidan kanssa takaisin.
Miehen kanssa ei onnistu keskustella, ei mistään. Hän alkaa sylkeä, sadatella, haukkua minua ja kaivaa kaikkia eri syitä miksi kanssani ei voi olla ja sen jälkeen hän poistuu dramaattisesti ulos ovista eikä vastaa enää puhelimeen. Nytkin hän murjottaa omassa huoneessaan, ja ohi kävellessään varoo koskemasta minuun kuin olisin ruttotautinen.
En vain tajua, miksi mies ei voi puhua suoraan, varsinkin kun hän tietää että olen nähnyt viestit ja hänen käytöksensä kertoo niin vahvasti karua kieltään. Mutta miksi ihmeessä mies ei voi vain keskustella asiallisesti, vaan täytyy nostaa niin järjettömän teennäinen teatteri kaiken aikaa?
Kommentit (34)
Mikähän lie syy, ettet ole jo jättänyt miestä? 😀
Koska mies ei selvästi välitä sinusta paskaakaan. Sen kertoo koko viestissä kuvattu käytös, jossa keskustelemattomuus on vain hyvin pieni osa. Miksi ihmeessä olet tuon kanssa vielä?
Irtisano vuokrasopimus ja muuta pois. Eipä tuossa ole enää mitään syytä asua yhdessä.
Lähde. Hän on onnellisempi ilman sinua.
Olisipa mielenkiintoista lukea miehen näkemys tähän asiaan. Voi olla hyvinkin erilainen.
Miksi roikut suhteessa?
Käske miehen näyttää kännykkä ja jos se ei onnistu niin ilmoita että teidän juttu on ohi.
Mitä ihmeen keskustelemista tuossa enää on? Minkä takia sä edes haluaisit tuollaisen miehen?
Myöntää tai ei, luotto on jo mennyt joten turha rypistää.
Kuulostat vainoharhaiselta kyttääjältä. Ja pidä näppisi erosta miehesi viesteistä.
Ainahan se toisen puhelin tai läppäri on ns. vahingossa jäänyt auki jne. On rikollista lukea toisen viestejä.
Miksi olet tämän miehen kanssa jos hän pettää sinua jo nyt. Aloita uusi elämä. Löydät kyllä paremman.
Lähde suhteesta. Et sinä tarvitse enää lisää miehen reaktioita asian vahvistukseksi. Haluaisit tietysti keskustella tilanteesta, mutta tuon lajin miesten kanssa se on mahdotonta.
Been there. Vaikka tuon tyypin mies jää verekseltään kiinni, niin hän kieltää kaiken ja vääntää koko jutun jotenkin sinun syykseni. Älä haaskaa tuohon enää aikaasi. Irtisano vuokrasopimus omalta osaltasi, kerää tavarasi ja lähde.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat vainoharhaiselta kyttääjältä. Ja pidä näppisi erosta miehesi viesteistä.
Voin muuten vannoa, etten pidä ja on aika väsynyttä tulla tuomitsemaan kun selkeästi näkyy miten mies pelehtii selkäni takana. Ihan turhaa kontrollointia valittaa jostain viestien lukemisesta, koska miten kauan luulet että mies pimittäisi muuten asioitaan jollei niitä käy itse lukemassa?
Ihme vuodatus. Ihan kuin suhde muuttuisi paremmaksi sillä, että mies myöntäisi pettämisen. Suhteenne kuulostaa ihan kauhealta. Miksi ihmeessä roikut miehessä ja suhteessa, kun se mitä ilmeisimmin ei mitenkään ole hyväksi sinulle?
Olet kyllä rasittavanoloinen tapaus. Ei ihme että mies ei halua enää keskustella kanssasi. Muuttakaa äkkiä erilleen. Näet varmaan kaikenmaailman "hämäriä" tapahtumia muutenkin ympärilläsi.
Nyt vähän itsekunnioitusta, ap! Lähde menemään, jätä se miesvauva sille toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mielenkiintoista lukea miehen näkemys tähän asiaan. Voi olla hyvinkin erilainen.
Totta kai se on erilainen! Mitä oikein luulet, että tällainen kaiffari kertoo mielellään kun häneltä kysellään miksi avopuolisoa piti pettää ja vielä haukkua päälle. "Mulla on ollut aina karmea lapsuus ja se muija ei arvosta mua niin.."
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä rasittavanoloinen tapaus. Ei ihme että mies ei halua enää keskustella kanssasi. Muuttakaa äkkiä erilleen. Näet varmaan kaikenmaailman "hämäriä" tapahtumia muutenkin ympärilläsi.
Olet aika hauska :D Ap
Provo. Hauskija kohtia nuo " juoksin hänen perässään " ja " tuli kotiin suihkunraikkaana" . Mutta liian pitkä ja liikaa yksityiskohtia tosi tarinaksi. Ja taidenäyttelyssä, joo joo.
Tuolla suhteella ei ole mitään tulevaisuutta.