Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Game Of Thronesin katsojat...anteeksi nyt vaan mutta...

Vierailija
15.04.2019 |

...aidosti ihmetyttää miksi kukaan järkevä aikuinen jaksaa katsoa/seurata tuollaista kuraa?
Siis kun eihän tuossa ole mitään mieltä! päälle liimattuja fantasia-asuja, kauniita ihmisiä ja seksikohtauksia, juonittelua...ymmärrän jos joku teini tuosta tykkää, mutta käsittääkseni moni aikuinen katsoo.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olet kuitenkin katsellut sinäkin kun noin tarkkaan tiedät.

Vierailija
2/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annapa esimerkki sun mielestä laadukkaasta sarjasta, niin vertaillaan ja pohdiskellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdale

Vierailija
4/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat anteeksi, ethän sinäkään voi kaikkea ymmärtää.

Vierailija
5/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aidosti ihmetyttää että aikuinen ihminen tekee tänne aloituksen muiden mieltymyksistä, luulin että teinit tykkäävät tehdä niin.

Vierailija
6/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, kyllä sulle tulee telkkarista putousta, kokovartalomiestä ja temptation islandia, suoratoistopalvelusta voit nauttia niistä koska vain! Ne vasta laatuviihdettä onkin!

Vierailija
7/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, arvasin että tämä on eka kommentti asiaan. Siksi kirjoitinkin että katsoa/seurata. Ja nyt kun paljastan etten yhtäkään jaksoa ole katsonut, niin tokihan siitäkin sitten täytynee varmasti kommentoida että jos en ole katsonut niin en voi tietää jne :D

-ap

Vierailija
8/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, kyllä sulle tulee telkkarista putousta, kokovartalomiestä ja temptation islandia, suoratoistopalvelusta voit nauttia niistä koska vain! Ne vasta laatuviihdettä onkin!

Mutta kun eivät ole mua varten nekään ;D. En pahemmin katso telkkaria.

-ap

Vierailija
9/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, arvasin että tämä on eka kommentti asiaan. Siksi kirjoitinkin että katsoa/seurata. Ja nyt kun paljastan etten yhtäkään jaksoa ole katsonut, niin tokihan siitäkin sitten täytynee varmasti kommentoida että jos en ole katsonut niin en voi tietää jne :D

-ap

No mitä muuta tuohon voi kommentoida? Sekä tuohon aloitukseen että tähän kommenttiisi?

Vierailija
10/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Millaista keskustelua haluat asiasta nyt käytävän kanssasi? Jos et ole koskaan ko. sarjaa katsonut etkä tv:tä muutenkaan.

Vierailija
11/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sun anusta kutittaa ap, mitä toiset katsoo telkkarista? Varsinkin, kun tuossa yläpuolella kehuskelet, ettet juuri katso telkkaria?

Vierailija
12/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko mitään sarjoja sitten? Kaikki nimittäin on hatusta vedettyä fantasiaa Sykettä myöten.

Vierailija
13/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No annapa esimerkki sun mielestä laadukkaasta sarjasta, niin vertaillaan ja pohdiskellaan.

Tämä onkin paha, kun en oikeastaan mitään sarjoja seuraa. Breaking Bad oli mielestäni aika laadukas sarja, vaikka tietyllä tapaa aiheena tosi kulunut ja väkivaltaa yms. mutta toi tietyllä tapaa uutta näkökulmaa ikivanhaan aiheeseen.

-ap

Vierailija
14/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se sun anusta kutittaa ap, mitä toiset katsoo telkkarista? Varsinkin, kun tuossa yläpuolella kehuskelet, ettet juuri katso telkkaria?

Ihmetyttää vaan että miksi niin moni sitä katsoo ja hehkuttaa, kun en itse osaa ollenkaan nähdä siinä mitään niin kiinnostavaa. Ja sitten kun yrittänyt kysyä, niin vastaus on just jotain etten vaan tajua tai just toi että salkkareitako itse sitten katsot?!

kai sitä tuntee itsensä jotenkin ulkopuoliseksi kun "ei vaan tajuu"

-ap

Vierailija
15/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää vaan että miksi niin moni sitä katsoo ja hehkuttaa, kun en itse osaa ollenkaan nähdä siinä mitään niin kiinnostavaa. Ja sitten kun yrittänyt kysyä, niin vastaus on just jotain etten vaan tajua tai just toi että salkkareitako itse sitten katsot?!

kai sitä tuntee itsensä jotenkin ulkopuoliseksi kun "ei vaan tajuu"

-ap

Ai miten uniikki sä olet❤️❄️

Vierailija
16/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Millaista keskustelua haluat asiasta nyt käytävän kanssasi? Jos et ole koskaan ko. sarjaa katsonut etkä tv:tä muutenkaan.

Olen mä joskus katsonut tv:täkin :DD Kiinnostaisi kuulla rehellisiä syitä miksi ko. sarjaa itse seuraat, siis se joka katsoo.

Vierailija
17/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Olen mä joskus katsonut tv:täkin :DD Kiinnostaisi kuulla rehellisiä syitä miksi ko. sarjaa itse seuraat, siis se joka katsoo.

-ap

Vierailija
18/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa GoT:n katsojista uskoo että lohikäärmeitä oli oikeasti olemassa :))))

En yhtään ihmettele kun ajatellaan fantasiapaskan fanien äo-ta noin ylipäänsä.

Vierailija
19/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen joskus trollaillut täällä niin että haukun jotain suosittua juttua. Kokeile seuraavan kerran tehdä aloitus aiheesta ”heitän kuukautissuojat vessanpönttöön”, paskamyrsky on taattu.

Vierailija
20/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen että katselet vain salattuja elämiä, joka on suomen suosituin draamasarja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi