Olen ajanut kortin vasta puolen vuoden sisällä (aikuisiällä) ja ihmiset pelkäävät kyydissäni.
Eivät sano suoraan, mutta kaikki vakaoituvat kun kuulevat minun olevan kuski.
Ihmiset istuvat kyydissäni paskam jäykkinä ja pälyilevät ympärilleen. Ja huutavat, että auto tulee varo :0!!.
Kaikista erikoisinta tässä on se, että mitään läheltä piti tilanteita ei ole sattumut tms.
Usein ihmiset huomaavat myös tositarkkaa pienet nytkäykset vaihdetta vaihtaessa tai liikkeelle lähtiessäni joita eivät edes huomaisi jonkun toisen ajaessa.
Tämä on aika loukkaavaa sillä ilmeisesti ihmiset pitävät minua niin yksinkertaisena että ovat jo päättäneet etten osaa ajaa
Kommentit (7)
Oletko taksikuski vai miksi kyydissäsi on koko ajan ihmisiä?
Kaahaatko vai oletko ylivarovainen? Ehkä sä et itse huomaa niitä läheltäpiti-tilanteita?
En ole ikinä kenenkään kyydissä pelännyt aiheetta, yleensä sitä muutaman km jälkeen uuden kuskin kanssa rentoutuu, jos kuski osaa ajaa.
Tuoreet kuskit aiheuttavat usein kolareita ja vaaratilanteita koska kokemusta ei ole , siksi ehkä moni pelkää ja jos omat eleesi ovat sellaisia että viesti miten epävarma olet, en ihmettele että pelkäävät.
Kun sain korttini 18-vuotiaana, niin kaikki aikuiset pelkäsivät kyydissäni koska olin kuskina ihan aloittelija. Tokihan se ärsytti, mutta en kyllä silloin nähnyt syytä vollottaa asiasta vauva-palstalla. Äitini on kyydissäni edelleen ihan kuin Hyachint Bucket, mutta äidit nyt on sellaisia.
Taidat ottaa liian henk.kohtasesti. kyllä usein tuoreiden kuskien kyydissä ollaan aika jännittyneitä. Oli ratin takana kuka vain..