En saanut sitä miestä jonka olisin halunnut
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä.[/
Suhteen päättymisestä on jo useampi vuosi.
No etsi perunasäkki asuksi ja ripottele tuhkaa yllesi.
Onhan se tilastollisesti mahdotonta kaikkien saada se pitkä, tumma ja komea. No yhdeksi yöksi kyllä..
Joooono pakko se jossain vaiheessa on ottaa se joku sankari joka itseään tyrkyttää. Naiset harvemmin pystyy ohittamaan noita tilaisuuksia kun vaihtoehtona on se yksinolo.
Ei ole olemassa sitä ainoaa oikeaa!
Naiset pärjää ihan hyvin yksinkin.
Miehille se on vaikeampaa.
Eikö naisten elämässä ole mitään sisältöä, kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Jaa kyllä kai mä olen tässä kolmisen vuotta ihan hyvin pärjäillyt itsekseni. Jopa liiankin hyvin. Se että alkaisin parisuhteeseen enää näyttää aika epätodennäköiseltä. Tulevallakin viikolla mulla on vain muutama tunti päivässä vapaa-aikaa niin koita siinä sitten seurustellakin vielä
M34
Vierailija kirjoitti:
Näytä minulle alle 40 vuotias, ylensyömistä välttävä nainen, joka on "yksin" samalla tavalla kuin mies eli ei saa yhtään deittisovelluksen tykkäystä tai yhteydenottoa viikossa, yökerhossa ei lähestytä eikä harrastuksissa jne.
Ne yksin jäävät ja huonosti pärjäävät 'reppanamiehet' itse asiassa pitävät näitä itsenäisiä naisia pystyssä tarjoamalla seuraa ja aloitteita sekä validaatiota, mutta näillä miehillä itsellään ei ole turvaverkkoa mihin romahtaa.
No mitä sitten? En minäkään aikoinani saanut sitä miestä jonka haluaisin, mutta miksi tehdä aloitus siitä?
Ymmärtäisit nyt vaan tyytyä siihen oman tason mieheesi. Ei se muuten olisi oikeudenmukaista. Ei sinulle tavis suomalaisena tyttönä kuulu mitään laadukasta miestä olla vaan ne nyt on varattu jotaun kauniita 20v latina missejä varten.
Kyllä sellaisen rumankin miehen kanssa voi elämä olla ihan mukavaa, se asenne kun nyt riippuu susta vaan itsestästi.
Muutaman kuukauden kuluttua olisit kuitenkin tottunut ja kyllästynyt siihen komistuksen naamaan eikä se enää erikoiselta tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisit nyt vaan tyytyä siihen oman tason mieheesi. Ei se muuten olisi oikeudenmukaista. Ei sinulle tavis suomalaisena tyttönä kuulu mitään laadukasta miestä olla vaan ne nyt on varattu jotaun kauniita 20v latina missejä varten.
Kyllä sellaisen rumankin miehen kanssa voi elämä olla ihan mukavaa, se asenne kun nyt riippuu susta vaan itsestästi.
Muutaman kuukauden kuluttua olisit kuitenkin tottunut ja kyllästynyt siihen komistuksen naamaan eikä se enää erikoiselta tuntuisi.
Et tiedä nyt yhtään mitään siitä mistä puhut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten? En minäkään aikoinani saanut sitä miestä jonka haluaisin, mutta miksi tehdä aloitus siitä?
Otitko kuitenkin sitten jonkun?
Mulla sama tilanne. Aina vaan mietteet samassa miehessä olen jopa masentunut siitä.
Nyt susta voi ap tuntua tuolta mutta usko tai älä, elämä voi yllättää :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisten elämässä ole mitään sisältöä, kuin miehet.
Miten niin?
Juurihan tässä aiotaan elää ilman miestä.
Kyllä se siitä.