Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 7,5kg

Vierailija
14.04.2019 |

Reilussa 5 viikossa paino tippunut 7,5kg. Vielä toinen 7,5kg ja reilusti tavoitteessa ollaan. Nälkä on välillä mutta siihenkin tottuu. Mitään repsahduksia ei ole tullut ja paras motivaattori on oma freesi olo ja entiset kiristävät vaatteet jotka sujahtaa päälle. Joka päivä huomaa muutosta tulleen. Siksi nopeampi tahti sopii minulle. Ei sitä -10kg tarvi kuukausi tolkulla punnertaa 2-3kk riittää mainiosti, motivaatio pysyy eikä tule turhautumista ja repsahduksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot onnistunut?

Vierailija
2/6 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Itse olen saanut pois vasta 4 kg eikä vielä näy eikä tunnu missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorimäärä rajattu 1400/vrk. Proteiinimäärä nostettu yli 100g/vrk mitä en ole koskaan ennen saanut kasvispainotteisesta ruuasta. 10 000 askelta päivässä, paljon hyötyliikuntaa, pyöräilyä ym. Ostin myös urheilukellon motivaattoriksi. Helppoa on ollut oikeastaan. Ensimmäistä kertaa asialla, olen aina ollut hoikka ja urheilullinen mutta ruuhkavuodet on saaneet kiloja kertymään. Tässä juuri vetelen päivittäisiä kukkakaaleja nam nam

Vierailija
4/6 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Itse olen nyt vasta hiukan vajaassa kuukaudessa saanut reilu 2kg pois. Päätin aloittaa elämäntaparemontin, joten aikaa menee vaikka toivoin nopeampaa vauhtia, mutta kohta varmaan kiihtyy.

En laske kaloreita, mutta otan vähemmän ruokaa ja olen alkanut syömään raasteita ja muutenkin enemmän kasviksia. Ruoan teen ihan normaalisti, en ole siirtynyt mihinkään rasvattomiin tmv. Yritän muistaa juoda vettä paljon ja herkut olen rajannut niin, että sallin itselleni viikossa joko yhden illan herkkujen kanssa, tai niin, että voin parina iltana ottaa esim. suklaapalan, jos ei maistu enempää kerralla.

Eipä ole kyllä tehnyt mieli kauheasti, yhden suupalan kun ottaa niin tulee olo, ettei enempää. En olisi uskonut, koska olin ihan kauheassa sokerikoukussa. Nyt lisään varovasti liikunnan mukaan, ajattelin ensin totuttautua uuteen ruokavaliooni ja vasta sitten enemmän sitä liikuntaa. Olen lapsesta asti vihannut liikuntaa, vaikka lapsena paljon liikuin ulkona, kun ei ollut pelejä ja muita, mutta koululiikunta todellakin teki tehtävänsä.

Vierailija
5/6 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tiputtanut kolmessa kuukaudessa 7kg. Sallin itseni syödä kaikkea, mutta kohtuudella. En laske kaloreita enkä kärsi nälästä. Aerobista liikuntaa harrastan 3-4 krt viikossa. Kymppi olis vielä pudotettavaa.

Suurin muutos on että olen jättänyt pikaruuan ja makeat pois. Kerran kuukaudessa juon alkoa ja silloin sallin myös sen pikaruuan. Sit taas ruotuun. No problem..

Vierailija
6/6 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan