Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa, kun ajattelen persujen kannattajien ulvomista vaalivilpistä, kun vaalitulos paljastuu :D

Vierailija
14.04.2019 |

Persut eivät pärjää, ja sen jälkeen kannattajat alkavat huutamaan vaalivilppiä. :D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoäänet 15.1% Muahahaa.

Vierailija
22/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin ehkä yhden kauden katsoa persuja pääministeripuolueena. Sitten kun mitään ihmeellistä muutosta ei tapahdukaan, niin päästäisiin kerralla puolueesta eroon. Äänestäjät eivät viitsisi enää vaivautua äänestämään.

Itse kaipaan politiikkaan älyä ja idealismia. Nyt on ollut vain bisnestä ja populismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osmo Soininvaara: ”Maailma tulee järkiinsä, mutta todennäköisesti liian myöhään”

Vierailija
24/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osmo Soininvaara: ”Maailma tulee järkiinsä, mutta todennäköisesti liian myöhään”

Vierailija
25/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä, persujen kannattajina, itketä eikä ulvota vaalituloksesta. Se on se mikä on, ja pulinat pois.

Toivon kuitenkin Keskustan häviötä. Siitä ilahtuisin, että Sipilä häipyisi takavasemmalle.

Sipîlä ei tajunnut lainkaan missä mennään, kun puolusti kyrpa mustansinisenä raïskaavia múslïmeja ja varoitti suomalaisia vîhapúheesta.

Niinpä. Heräsi kysymys, että mistä on kysymys. Omituista.

Vierailija
26/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika tätä persujen vainoamista. Itse olen vasuri ja en ymmärrä tätä median hysteeristä vaalivaikuttamista. 

Vierailija
28/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tässä menee. Tällä hetkelläkin 33 edustajaa saisivat, ja luultavasti nousua tulee vielä. 

Vierailija
29/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan kuulemaan kyllä mitä uskomattomimpia teorioita, joista näkyy alhainen älykkyys, huono yleistietämys ja pelokas, helposti manipuloitava mieli.

Huvittavaa mutta kuitenkin surullista.

Vierailija
33/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian se alkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi