Sisko kylvettää vielä 8 vuotiasta lastaan
Ei kai siinä ole mitään vikaa, tuntuu vain oudolta. Onko tämä joku uusi ilmiö?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa tuossa on?
Niin onko se normaalia nykyjään, kasvatin omani 90 luvun lopulla ja silloin lopetettiin joskus 6 vuotiaana.
Ap
Kyllä se on normaalia, eikä pelkästään nykyään, vaan näin on ollut iät ja ajat. Muistan lapsuudesta 60-luvulta, kun isäni kantoi minut ulkosaunasta lakanaan kiedottuna ja varmaan olin jo 10v.
Eikä kysymys ole, etteikö lapsi osaisi peseytyä, vaan siinä välittyy huolenpito ja rakkaus.
Eikö kukaan ole sinun selkää tarjoutunut pesemään?
Lapsia tulee valvoa ammeen kanssa.
En muista lapsen ikää mutta briteissä hukkui aika iso lapsi kylpyyn kun ammeen sisälaidassa imukupein kiinni ollut istuin irtosi, lapsi löi päänsä ja hukkui ammeeseen.
Meillä on ammeen pohjassa kumialusta jotta lapset eivät liukastu mutta silti olen paikalla valvomassa toimintaa myös.
Meillä ei ole ylimääräisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia tulee valvoa ammeen kanssa.
En muista lapsen ikää mutta briteissä hukkui aika iso lapsi kylpyyn kun ammeen sisälaidassa imukupein kiinni ollut istuin irtosi, lapsi löi päänsä ja hukkui ammeeseen.
Meillä on ammeen pohjassa kumialusta jotta lapset eivät liukastu mutta silti olen paikalla valvomassa toimintaa myös.
Meillä ei ole ylimääräisiä lapsia.
Olet tuossa oikeassa, siskolla ei tuollaista kumialustaa. Pitääkin ostaa hänelle semmoinen.
Ap
ei ole normaalia
jopa vahingollista lapselle
99.5% ihmisitä lopettaa 3-7 vuotiaana
No kunhan lopettaa ennen kuin on 13, niin ei pahempia traumoja jää :D
En tiedä, 90-luvulla olimme samassa ammeessa niin kauan kuin mahtui. En muista tarkkaan, koska se loppui. Senkin jälkeen vielä pyydettiin pesemään selkä.
Vaahtokylvyssä oli mukava rentoutua.