Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sterilisaatio

Vierailija
14.04.2019 |

Nyt on kyllä kaikki ehkäsyt koitettu. Hormonijutut ei vaan sovi :/ Kuparikierukasta jäätävät vuodot ja selkäkivut. Viimesin testaus minipillerit. Kauhea monteri olo niistä. Pari kuukautta söin enkä jäänyt odotteleen tasaantuuko koska koko ajan pahempaan päin meni. Nyt jätän hormonit pois enkä uusia huoli. Nytpä siis sterilisaatio mietinnässä. Oletteko olleet tyytyväisiä sterilisaatiopäätökseen te joille se tehty?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen.

Vierailija
2/6 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? Terveisin myös sterilisaatiosta haaveillut. Uskaltaako tehdä? Eihän vaikuta halukkuuteen? Sattuiko se ja tuliko jotain jälkihaittoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätös ikinä. Vaikuttaa halukkuuteen paljonkin, positiivisesti, koska ei tarvitse pelätä raskautta. Mitään haittoja ei ole.

Vierailija
4/6 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras päätös ikinä. Vaikuttaa halukkuuteen paljonkin, positiivisesti, koska ei tarvitse pelätä raskautta. Mitään haittoja ei ole.

Ihanaa! 😍 just tämän toivoinkin kuulevani! Mä tosiaan haluan sen..ei enää ikinä hormonaalista ehkäisyä. Ootan niin paljon että pääsen..mutta tietenki vähä pelottaa et jos jotai sattuu kun nukutetaan yms..tai et kunhan ei vaa menis loppuelämä pilalle. Lapsia en halua ikinä, se on varma. Kauanko siitä kesti toipua ja milloin pystyi harrastamaan seksiä ekan kerran toimenpiteen jälkeen?

Vierailija
5/6 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty kolme vuotta sitten paljon parjattu essure-sterilisaatio. Essureja ei ilmeisesti enää tehdä.

Olen ollut tyytyväinen! Ei ole ollut ongelmia. Ainoastaan ovulaation tunnen nykyään selvemmin ja pientä nippailua siihen liittyen mutta en tiedä johtuuko se edes essuresta vai esim iän myötäkö vain tullut. Olen 33v kuuden lapsen äiti.

Vierailija
6/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tiistaina sterilisaatiossa. Päiväkirurginen tähystystoimenpide, poistettiin munanjohtimet. Suosivat sitä nykyään klipsien sijaan koska se lähes poistaa riskin munasarjasyöpään.

Kipuja on jonkin verran ja maha on turvoksissa. Ekan illan näytin raskaana olevalta. 😂 Sivuvaikutuksista en vielä osaa sanoa mitään muuta kuin sen että mielenrauhaa tuli reilusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä