Joko miehesi on vaihdattanut autoonne kesärenkaat?
Meillä auto menee ensi viikolla huoltoon ja samalla vaihtavat renkaat.
Kommentit (21)
Miksi kenenkään pitäisi vaihdattaa kun voi vaihtaa itse?
Mies vaihtoi jo renkaat, samalla vaihtoi eteen ja taakse jarrulevyt sekä -palat, jarrunesteen.
Vianorissa vaihdettiin, siellä renkaat myös säilytetään.
Minä vaihdatin omaani jo yli viikko sitten, mies vaihtaa kai itse joskus kun muistaa.
Vaihdoin pitkästä aikaa itse, kun ei ollut varaa käydä vaihdattamassa. Omaa miestä ei ole, mutta kävin auttamassa naapurin miestä, joka oli myös renkaanvaihtopuuhissa.
Ihmeen paljon näköjään ihmiset vaihtavat itse renkaansa. Vain kädetön aasi ei niitä osaa itse vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon näköjään ihmiset vaihtavat itse renkaansa. Vain kädetön aasi ei niitä osaa itse vaihtaa.
Aika moni osaa, muttei viitsi.
Vaihdatin miehellä omaan autooni jo 2 vko sitten ja eilen tuo vaihtoi omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se minullekin opetettu, mutta en todellakaan rupea äheltämään niin kauan kuin on ihan hyvin varaa maksaa siitä, että joku tekee sen puolestani.
En pystyisi kiihottumaan miehestä joka ei vaihda itse renkaita vaan vie johonkin rengasliikkeeseen.
Mies hoitaa oman autonsa parhaaksi katsomallaan tavalla. Minä vaihdan itse omaan autoon, kun katson tarpeelliseksi. Vielä on lunta ja jäätä, joten en pidä kiirettä. Kitkoilla voi hyvin rullailla vielä vaikka kesäkuuhun asti.
Vaihdoin omat, sekä miehen auton renkaat ja öljyt 🤔
Vierailija kirjoitti:
Hienosti muotoiltu kysymys 😅
Ja urpot naiset heti kilvan vastaavat, etteivät tarvitse miestä renkaanvaihtoon :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan, mutta sairauteni vuoksi en pysty!
Olisikin mies joka ne renkaat vaihtaisi. Ylimääräistä 30 € ei ole, joten itse se on tehtävä. Lapset tosin voivat auttaa.
Mies hoitaa oman autonsa ja minä omani, joten ei ole kun ei kuulu hänen hoidettavakseen.