Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teidän mielestä koirat haise aika voimakkaasti?

Vierailija
14.04.2019 |

Olen huomannut tämän kun käyn kylässä kodissa, jossa on koiria. Niide henigtys usein haisee ja talvella kun ne tulee ulkoa niin se kostean turkin haju.

Joku pienempi asunto jossa on vaikka ispmpi koira tai parikin niin kyllä ne haistaa jo eteisessä. Eikö se häiritse omistajia?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän chihuahua tuoksuu ihanalle. Oon ihan addiktoitunut siihen tuoksuun. Menemme päiväunille yhdessä ja hengitän sen turkkia. Pää on paras kohta. Ihanin tuoksu ikinä!

Vierailija
22/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basenjit eivät haise. Ne pesevät itsensä nuolemalla koko kropan, niin kuin kissa. Basenji ei haise edes märkänä, tosin ne yleensä inhoavat vettä eivätkä mene uimaan. Sateella takki hiirenkarvan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan ruokalassa haistan, jos koiranomistaja on mennyt edelläni. Haju on niin pinttynyt, että myös naulakolla voin silmät kiinni osoittaa koiraihmisten takit. Uskokaa pois, te haisette, mutta te itse totutte siihen niin että ette enää tunne sitä hajua.

Vierailija
24/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hississä pitää ottaa nenästä kiinni tai mennä rappuja pitkin, kun koiraa on viety sillä. Kauhea haju. Toki rappukäytävässäkin haisee, mutta hississä on niin pieni tila, että haju moninkertaistuu.

Vierailija
25/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira haisee lähinnä hyvältä. En mäkään siitä ulon hajusta välitä, mutta se haihtuu kyllä aika äkkiä. Kissan hajusta taas en tykkää, ja monet vieraat koirat haisevat mun nenään pahalta. Taitaa olla siis kyse siitä, mihin tottuu. En pese koiraani usein, koska olen huomannut sen pysyvän paremmin puhtaana, kun turkin luonnollista rasvaa ei pese pois. Pesen yleensä koiran kerran vuodessa kokonaan, näin keväisin. Tietenkin tarvittaessa pesen useamminkin, samoin tassuja ja peräpäätä pestään tarvittaessa.

Vierailija
26/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koirasta ja onko pesty kunnolla. Koira voi tuoksua myös hyvälle, myskille, jotkut koirat hyväntuulisena tuoksuvat, ei kaikki.

Vierailija
27/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haisee ihanalta! Tykkään jopa märän koiran hajusta! Oma koira on pieni villakoira eikä varsinaisesti haise samalta ku vaikka kultainennoutaja mutta kun se nukkuu niin sen tassut haisee ihan popcornilta. :D <3 Ja joskus se haisee semmoiselle vaniljaiselle :)

Vierailija
28/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joulupukkikeikkaa ja kyllä oli kerran niin hirveän hajuinen koti, ihmettelin mikä siellä haisee. Sitten kun lähdin, kuulin kuinka sanottiin: -Otetaan nyt Hilma tuolta makkarista, ei se enää hauku pukkia! (Ja ei ollut anopista kyse!)

Vierailija
29/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä monen kilon karvainen otus ei haise? Vanhuuttaan koirassakin haisee helposti korvat ja suu. Jos koirankin pesisi vaikka viikoittain, ei se taitaisi juurikaan haista. Oleppa itse vaikka kuukausi tai kaksi ilman pesulla käyntiä, ja kysy erottaako joku sinussa jotain hajua tai tuoksua?

Vierailija
30/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammalla kaverilla on mäyräkoira ja heillä koko kämppä haisee niin kuvottavalle että en pysty olemaan siellä montaa tuntia vaikken muuten hajuherkkä olekaan. Ei ne muutkaan ruusuilta tuoksu mutta onneksi haju on toisissa roduissa miedompi. Omassa kodissa en kyllä koiran hajua kestäisi.

Vierailija
31/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän koirissa aina sellainen tietty "koiran haju" on, ja koiran hengitys harvoin haisee kovin miellyttävältä. Mutta haistelen kyllä tuhat kertaa mieluummin vaikka sitä märkääkin koiraa kuin ihmistä, joka haisee tupakalta.

Vierailija
32/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee, olen päättänyt silti haluta sellaisen ystäväksi.

Vierailija
33/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee kaikki tekstiilit voimakkaalla huuhteluaineella niin kyllä se haju sinne peittyy. Pää voi olla sen jälkeen kipeä mut Buranaa poskeen niin kyllä se siitä.

Vierailija
34/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pienillä koirilla on laadukkaat shampoot ja hoitoaineet, pesen parin viikon välein. Eivät haise pahalle. Ainostaan jos kastuvat ulkona on semmonen o minaishaju. Keväällä ja syksyllä pesen lenkin jälkeen vielä takapuolen ja tassun kosteuspyyhkeillä.

Vierailija
35/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän koirissa aina sellainen tietty "koiran haju" on, ja koiran hengitys harvoin haisee kovin miellyttävältä. Mutta haistelen kyllä tuhat kertaa mieluummin vaikka sitä märkääkin koiraa kuin ihmistä, joka haisee tupakalta.

No jos nuo on ne ainoat vaohtoehdot, niin toki.

Vierailija
36/44 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut koiranomistajatkin haisee koiralle.

Kissat ei mun mielestä haise millekään tai kanit, marsut ym. Hiekkalaatikot ja häkit voi haista, jos ei ole kunnolla puhdistettu.

Vierailija
37/44 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee

Ja tarttuu vaatteisiin

Vierailija
38/44 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee!

Vierailija
39/44 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran voi pestä. Totuttaa pennusta.

Vierailija
40/44 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän koira haisee koiralta, varsinkin märkänä. Jos mulla on ollut märkä koira autossa, haisee autokin. So?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi