Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko PS kannattajat onnellisia?

Keijo
13.04.2019 |

Suomalaiset ovat tutkitusti maailman onnellisinta kansaa. Miksi silti tuntuu, että varsinkin PS kannattajat vain yrmyttävät?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna 14.4.19 klo. 24.00 olemme ERITTÄIN tyytyväisiä.

Silloin on julistettu JHa vaalivoittajaksi, ääniharavaksi, lehtiharavaksi, pääministeriksi ja ihmisten koskettelijaksi. Samalla kellonlyömällä kylttitehtaiden koneet pärähtävät napista käyntiin ja alkavat suoltaa MAASTAPOISTO-KESKUS kylttejä huutavaan tarpeeseen. Vihervassari posse itkee, kiljuu, ulvoo, ulizee ja pieree verta, määmyillä Iphonet vain kolahtelevat leukojensa kanssa lattioihin ja Finnairin koneisiin aletaan hakkaamaan bensaletkuja kiinni palautuslentoja varten. Posliinit rasvaavat pamppunsa ja käsirautansa mellakoivien määmyjen varalta. Lipastavat tuoreet akut taser :eihinsa, täydet sumuttimet vöihinsä ja tarkastavat maijoistaan renkaiden ilmanpaineet että varmasti kaikki määmyt mahtuvat kantavuuden puitteissa kyytiin.

Huomenna me saamme meidän Suomen takaisin !

Vierailija
22/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, jos tämä maa saadaan takaisin raiteilleen.

Ei saada. Persujen pitäisi saada 51% äänistä, että saataisiin. Vanhat valtapuolueet estävät kaikki hyvät päätökset,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että paluuta 50-luvulle ei enää ole. Suomessa on jo nyt niin paljon ulkomaalaisia, että se on jo muuttanut Suomen väestörakennetta ikuisesti ja niitä tulee koko ajan lisää. PS kun ei puheista huolimatta voi sulkea rajoja. 

jep, samoin ilmastonmuutosta ei kannata torjua koska sehän on jo alkanut.

Vierailija
24/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole etsin ainoastaan rikasta naista,johon voin upottaa kyr päni/nyrkkini.

Vierailija
25/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatko rehellisen oikeasti ajan, jolloin maamme olisi ollut "raiteillaan"? Oliko aika jona ei luvattu Suomea takaisin, vaan luvattiin vain pitää asiat samalla mallilla? Minä en sellaista aikaa muista.

En ole Persu (kaukana siitä), mutta 80-luvulla kuuli usein sitä fraasia, että "on lottovoitto syntyä Suomeen". Poliitikotkin käyttivät sitä ihan tosissaan.

Vierailija
26/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatko rehellisen oikeasti ajan, jolloin maamme olisi ollut "raiteillaan"? Oliko aika jona ei luvattu Suomea takaisin, vaan luvattiin vain pitää asiat samalla mallilla? Minä en sellaista aikaa muista.

En ole Persu (kaukana siitä), mutta 80-luvulla kuuli usein sitä fraasia, että "on lottovoitto syntyä Suomeen". Poliitikotkin käyttivät sitä ihan tosissaan.

Joo, 80-luku oli hienoa suomettumisen aikaa, Neukkulan nyrkki oli syvällä Suomi-neidon ahterissa ja kaupassa oli kahta eri juustoa.

Vierailija
27/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-aho on ykkönen!

Vierailija
28/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja äänestävät usein työttömät, syrjäytyneet, alkoholisoituneet....

Vierailija
29/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, 80-luku oli hienoa suomettumisen aikaa, Neukkulan nyrkki oli syvällä Suomi-neidon ahterissa ja kaupassa oli kahta eri juustoa.

olipas kamalaa hymyillä vähän aikaa tekohymyä venäläisille ja saada siitä vastineeksi öljyä murto-osalla markkinahinnasta. Ja eikös juusto ole ilmastolle vahingollista, ihan hyvin riittäisi vähempi lajikemäärä.

Vierailija
30/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Minusta tuntuu varmaan samalta kuin Daidaloksesta, kun hän seurasi poikansa Ikaroksen putoamista mereen. Tosin huomenna saatan olla tavallista tyytyväisempi

Vierailija
31/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..., akateemisesti kouluttautuneet (minä ja kaverini), töistä huolissaan olevat duunarit (isäni ja veljeni), lapsista huolissaan olevat (siskoni) jne. 

Vierailija
32/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuollaiset mihinkään vaaliuurnille raahautuvat. Harmi kun äsken poistui oikein järkevä keskustelu persujen politiikasta.

Vierailija
33/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina on bileet!

Vierailija
34/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen onnellinen

Vierailija
35/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä persuista mutta mitä enemmän vasemmalle mennään, sitä sairaampia ja onnettomampia ihmisistä tulee.

Demari surullinen

Vasuri hyvin surullinen

Feministi hyvin surullinen ja erittäin vihainen

Vierailija
36/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä persuista mutta mitä enemmän vasemmalle mennään, sitä sairaampia ja onnettomampia ihmisistä tulee.

Demari surullinen

Vasuri hyvin surullinen

Feministi hyvin surullinen ja erittäin vihainen

Persu taitaa kuitenkin olla vihaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi