Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä päälle häihin, kun olen raskaana? Normaalit juhlavaatteet ei mahdu? Mistä voi ostaa tyylikkäitä mamma-juhlavaatteita?
21.05.2006 |
Kommentit (3)
Itse päädyin rv 36 laittamaan normaalin housupuvun niin, että housuihin laitoin kuminauhan napin ja napinläven väliin. Paitana oli A-linjainen mammapaita ja jalassa korkokengät 8cm koroilla. Oli itselläkin juhlavaolo eikä tarvinnut turhaan kärsiä mammuttimaisesta olosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kävi, hieman isomaa kokoa tosin mitä normaalisti käytin. Heinäkuisissa häissä yläosana oli joustavaa materiaalia oleva paita, ja Syyskuussa toisissa häissä sitten vähän juhlavampi mammapaita (h&m).
Alue: Aihe vapaa
Mää ostaisin jotkut mukavat löysähköt (yksväriset) äitiysvaatteet ja siihen vaan jotain asustetta, isoa korua tuomaan juhlavuutta.
Jalkoihin kengät jotka on mukavat! Mitä kesäsempi juhla sitä enempi sulla jalat turpoaa ja epämiellyttävämpää on..
Siis itse vaatteen ei tartte olla kovin juhlava kimallus-ihme vaan vois panostaa hiuksiin, meikkiin ja koruihin?? Muuten sulle mukavat vaatteet joissa on hyvä olla pidemänkin ajan.