Hilla Halla-aho kehuu perhe-elämää
Miten toinen vaimo ja perhe voi? Miten Jusdi jakaa aikaansa perheiden välillä.
Kommentit (11)
Luin haastattelun ja mietin Hillaa. Varmasti tapahtumat kirpaiseen ja jotenkin rivien välissä siihen viittasikin. Olen kuitenkin itse samantyylinen: ottaisin mitä annetaan, mutta en eroaisi.
Halla-aho kertoi jossain hemmottelevansa vaimoaan "yrittämällä muistaa siivota omat jälkensä". Vautsi miten ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Luin haastattelun ja mietin Hillaa. Varmasti tapahtumat kirpaiseen ja jotenkin rivien välissä siihen viittasikin. Olen kuitenkin itse samantyylinen: ottaisin mitä annetaan, mutta en eroaisi.
Mikä tuossa kynnysmattona olemisessa niin viehättää?
Niin eikös perhe asu Hillan perimässä asunnossa arvoalueella, joten perheessä ihan joku muu on kynnysmattona.
Tulee mieleen kekkosenmuija, kärsii ja katkeroituu ja kulissit pysyy
Vierailija kirjoitti:
Niin eikös perhe asu Hillan perimässä asunnossa arvoalueella, joten perheessä ihan joku muu on kynnysmattona.
Omistaa asunnon JA sietää sivusuhdetta ja lehtolapsen = Tuplakynnysmatto
Vierailija kirjoitti:
Onko mies heti kynnysmatto jos naisella on omaisuutta?
Tietysti Halla-aho näyttää kotiin samoja arvoja mistä puhuu julkisuudessa. Väheksyy naisia, ei kunnioita.
Huvittavaa että se muka olisi jotenkin toisin.
Ties mikä narsisti se mies on, nainen istuu kotona suu supussa.
Onko Halla-aho sanonut, että moniavioisuus on yleisempää, kuin ihmiset luulevat, vai eikö ole sanonut?
Mitä vähemmän mies on kotona niin sitä paremmin menee petetyllä