Mistä näkee lapsen henkilötunnuksen? Ei yhteishuoltajuutta
Kelam sivuilta ei näy, koska mies ei ole kelaa tarvinnut. Lapsen henkilötunnuksen loppuosaa tarvittaisiin eikä mies muista sitä. Äiti ei taatusti vastaa viesteihin.
Näkeekö sitä mistään, ellei Kelan sivuillakaan ole?
Kommentit (59)
Kannattaa hankkia kela-kortti lapselle tai ette pääse edes lääkäriin kun tunnistautuminen on kelakortilla ja siinä se tunnus
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia kela-kortti lapselle tai ette pääse edes lääkäriin kun tunnistautuminen on kelakortilla ja siinä se tunnus
Eiköhän lapsen huoltaja hoida lapsen lääkäriin
Kyllä omakannasta tms.näkee. Hän on siis edelleen kuitenkin virallisesti ja laillisesti isä, vaikka fasistinen Suomi olisikin rikollisesti vienyt huoltajuuden.Yksinhuoltajat, vieraannuttajat ja feministit, tappakaa itsenne, sillä lapsenne vihaa teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän lapsen huoltaja hoida lapsen lääkäriin
Sitä kiinnostaa vain raha ja lapsen käyttäminen aseena. Fasistina kai tiesit sen jo.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän on kohdellut lapsensa äitiä, kun ei voi häneltä kysyä
Ei varmaan läheskään niin huonosti, kuin natsìhuora olisi ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa näkyykö, jos kirjautuu kanta.fi:n ja sieltä "lapsen tiedot".
Ei näy ku ei oo huoltajuutta.
Kyllä näkyy minulla ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi hakea oman virkatodistuksena mutta ei kenenkään muun.
Tulee maininta lapsesta. Onko isyys selvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä voi tietenkään soittaa huoltajalle, vaan kysyä vauva.fi:stä?
et sitten vaivautunut lukemaan aloitusviestiä? Äiti on tällainen kiusantekijä eikä taatusti vastaisi edes viestiin mitään, saati että kertoisi sotun. Tarkistuttelee elatusmaksua muutaman vuoden välein, sossussakin tätä hieman ihmetellään kun mikään ei ole muuttunut.
Aivan yhtä hyvin on mahdollista, että te haluatte käyttää hetua väärin.
Sanoisin jopa todennäköisempää.
Minun ex-mieheni ei muistanut edes omaa hetuaan, aina kysyi sitä minulta. Tuskin ikinä oppi nyt jo aikuisten lastemme hetuja.
Oikeasti, saako elarit vähentää verotuksessa? Mä voisin maksaa 5 000€/kk elareita jollekin. Koska oon reilu faija, haluan vain 4 990€ takaisin, sen 10 euroa saa muksu pitää vaivanpalkkana, että palauttaa sen 4990€ mulle käteisenä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin lapsen hetua tarvitsee kukaan muu kuin huoltaja ja lapsi itse? Ei hetut ole mitään yleistä tietoa. Et näe naapurisikaan hetua mistään netistä.
Hetu ei ole salainen, käytännössä julkinen. Ongelma on että sitä käytetään tunnistautumiseen vaikka se on tarkoitettu vain yksilöintiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä voi tietenkään soittaa huoltajalle, vaan kysyä vauva.fi:stä?
et sitten vaivautunut lukemaan aloitusviestiä? Äiti on tällainen kiusantekijä eikä taatusti vastaisi edes viestiin mitään, saati että kertoisi sotun. Tarkistuttelee elatusmaksua muutaman vuoden välein, sossussakin tätä hieman ihmetellään kun mikään ei ole muuttunut.
Mitähän jännää porukkaa te oikein olette? Ei elatusasioita hoideta sossussa. Soppareitakaan ei näköjään ole tehty, koska siellähän se lapsen hetu tosiaan on.
No aivan tasan tarkkaan elatussopimus tehdään lastenvalvojan luona sossussa
No ei todellakaan tarvitse tehdä. Sen voi tehdä vaikka suullisesti osapuolten välillä. Mihinkään ei tarvita sossua lasten asioissa ellei välttämättä haluta sotkea niitä siihen.
Jos isä ei ole lapsen huoltaja niin siihen on kaksi syytä. Joko kieltäytynyt itse siitä tai tehnyt lasta kohtaan jonkun rikoksen, jolloin oikeuden kautta toinen vanhempi on hakenut yksinhuoltajuutta.
No ei herranjumala sillä ole oikeutta nähdä lapsen tietoja omakannasta, kun ei oo huoltaja. Eikä tommonen isä tarvi lapsen hetua,kun ei edes ole sitä tallettanut mihinkää, jos on edes lapsen isä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veroilmoitukseen tarvitsee
Miksi?
No kun siinä kysytään, sinne pitää laittaa maksetut elatusmaksut.
ja ei oman lapsenikaan isä muista lapsen sotun loppuosaa, kun sitä harvemmin tarvitsee.
No oliskos se sitten siinä elatussopimuksessa?
Ihan mistä tahansa asiakirjasta koskien lasta, vanhat sossun päätökset, elatusapu, tapaamissopimus, isyyden tunnustaminen...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omakannasta tms.näkee. Hän on siis edelleen kuitenkin virallisesti ja laillisesti isä, vaikka fasistinen Suomi olisikin rikollisesti vienyt huoltajuuden.Yksinhuoltajat, vieraannuttajat ja feministit, tappakaa itsenne, sillä lapsenne vihaa teitä.
Ei välttämättä näe jos on joku tietojen luovutus kielto tai niin vanha lapsi että vanhemmat eivät saa tietoja.
Saitko selville?