Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muutan bluetooth-kaiuttimen oikean nimen?

Vierailija
13.04.2019 |

Ostin teinilapsilleni kaksi iKanoo BT076-kaiutinta. Nyt lapset väittävät, etteivät voi käyttää laitteitaan samaan aikaan, koska niillä on "sama nimi". Ilmeisesti kuitenkin sama nimi ei sinänsä haittaa, kännykän listassa näkyy kaksi BT076-nimistä laitetta ja niistä voi sitten valita toisen. Fyysisiä yksilöitä ei sitten vaan ehkä erota, jos sattuu molemmat olemaan päällä samaan aikaan. Miten nuo kaiuttimet voisi uudelleennimetä pysyvästi? Laitteen käyttöohjeessa ei asiaa kerrota.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla androidissa bluetooth-laitelistassa nimen perässä on i-symboli, josta klikkaamalla avutuvassa valikossa on rename (nimeä?).

Vierailija
2/3 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulla androidissa bluetooth-laitelistassa nimen perässä on i-symboli, josta klikkaamalla avutuvassa valikossa on rename (nimeä?).

Jatkan. Eli tuo vaihtaa sen nimen, jolla kännykkä näyttää kyseisen laitteen. Se ei fyysisesti muuta sen itse laitteen nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan. Eli tuo vaihtaa sen nimen, jolla kännykkä näyttää kyseisen laitteen. Se ei fyysisesti muuta sen itse laitteen nimeä.

Toinen pojista kokeili, eikä löytänyt kännykästään rename-toimintoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä