Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PS on nuorten suosiossa.

Vierailija
13.04.2019 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ef2b7dc5-947c-4c54-9f81-86f59bc7d…

Paljon nuorisoa tuolla PS:n vaalitilaisuudessa. Persuilla on tulevaisuus turvattu jos nämä pysyvät kannattajina.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtnuorten suosiossa

Vierailija
2/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtnuorten suosiossa

itse olet wt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jussilla pidempi kuin vaalimakkara? Sitä ne tuli instaan kuvaamaan. Katso vaikka siellä on insta täynnä nuorten hupivideoita :)

Vierailija
4/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko loikannut vihreisiin?

Vierailija
5/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika selvä kun nuoret joutuvat eniten näiden kanssa tekemisiin. Ja yleensä se on negatiivista.

Vierailija
6/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko loikannut vihreisiin?

"Perussuomalaisten vaalitelttaa vastapäätä on vihreiden vaaliteltta. Siellä ei ole ihmisiä eikä makkaraa. Perussuomalaisten vaaliteltan edessä on ihmisiä ja makkaraa. Ja pitkä jono. Makkaraa enemmän tuntuu kiinnostavan vain Jussi Halla-aho"

Vierailija
7/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut saman Jodelissa, joka on lähinnä nuorten opiskelijoiden sovellus. Asun siis opiskelijakaupungissa opiskelija-asuntoalueella, ja sovelluksessahan näkee, mistä päin suunnilleen ihmiset kirjoittelevat anonyymisti. Sieltä lähtevät nopeasti vasemmistolaiset mielipiteet alapeukutuksen takia, ja vaaliohjelmien aikaan persukommentit saavat paljon yläpeukkuja. Olen kyllä alanut miettiä, että ovatkohan nuoret sittenkään niin vihervasemmistolaisia ja suvaitsevaisia kuin yleensä väitetään. Ehkä omalla naamallaan eivät tunnusta muuta, mutta olisi kiinnostavaa tietää, mitä kytee syvemmällä nuorten keskuudessa. En vain jaksa uskoa, että persujen onnistuisi masinoida noin näkyvä kampanja sovelluksessa.

Vierailija
8/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos PS on saanut nuoretkin uurnille, voi kannatus olla suurikin.

Vierailija
9/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Yksi persuloinen oli cittarin edessä kerjäämässä ääniä. Sanoin, ettei sinulla ole varaa minun ääneen.

Vierailija
10/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut saman Jodelissa, joka on lähinnä nuorten opiskelijoiden sovellus. Asun siis opiskelijakaupungissa opiskelija-asuntoalueella, ja sovelluksessahan näkee, mistä päin suunnilleen ihmiset kirjoittelevat anonyymisti. Sieltä lähtevät nopeasti vasemmistolaiset mielipiteet alapeukutuksen takia, ja vaaliohjelmien aikaan persukommentit saavat paljon yläpeukkuja. Olen kyllä alanut miettiä, että ovatkohan nuoret sittenkään niin vihervasemmistolaisia ja suvaitsevaisia kuin yleensä väitetään. Ehkä omalla naamallaan eivät tunnusta muuta, mutta olisi kiinnostavaa tietää, mitä kytee syvemmällä nuorten keskuudessa. En vain jaksa uskoa, että persujen onnistuisi masinoida noin näkyvä kampanja sovelluksessa.

Olen keski-ikäinen ja moni tuttava on ollut huolissaan kun lapsi on kannattanut persuja puheissaan. Pidetään omia vasemmistolaisia arvoja edistyksellisenä ja ihmetellään miten nuori on "taantunut". Itse en ole viitsinyt näitä kommentoida, äänestänhän itsekin persuja.

Vierailija
11/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jaksan. Näkeehän sen täälläkin miten joillakin ei ole muuta tekemistä kuin pakottaa persuja päivästä toiseen, sama Jodelissa. Turha myöskään kuvitella, että Jodel olisi nuorten sovellus (enää), siellä ikäjakauma oman kokemukseni perusteella on 10- 60 v.

Vierailija
12/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha. Yksi persuloinen oli cittarin edessä kerjäämässä ääniä. Sanoin, ettei sinulla ole varaa minun ääneen.

bättre folk?

Vierailija
13/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet siellä Jodelissa niin haluaisitko kertoa juttua Halla-ahon seikkailuista Helsingin yöelämässä.

On sen verran mehevä tarina että sitä pitää korjata iltapäivälehdissä Hillan kanssa :)

Vierailija
14/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka hallitsee nuorisoa, hallitsee tulevaisuutta. Näin tiesi jo eräs itävaltalaissyntyinen saksalainen politiikko.

Vierailija
15/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut koulusta pudonneet ajelehtijat äänestävät persuja. Kannattajakunnan kova ydin on kuitenkin 50+ kaljakuppilaporukkaa.

Vierailija
16/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka hallitsee nuorisoa, hallitsee tulevaisuutta. Näin tiesi jo eräs itävaltalaissyntyinen saksalainen politiikko.

Onneksi Vihreät eivät onnistu siinä uudestaan.

Vierailija
17/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotkut koulusta pudonneet ajelehtijat äänestävät persuja. Kannattajakunnan kova ydin on kuitenkin 50+ kaljakuppilaporukkaa.

Olet väärässä. Näin oli Soinin aikana, mutta Halla-aho vetoaa nuoriin.

Vierailija
18/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jaksan. Näkeehän sen täälläkin miten joillakin ei ole muuta tekemistä kuin pakottaa persuja päivästä toiseen, sama Jodelissa. Turha myöskään kuvitella, että Jodel olisi nuorten sovellus (enää), siellä ikäjakauma oman kokemukseni perusteella on 10- 60 v.

Kirjoitinkin siitä, että nämä jodlaukset lähtevät sijainnin mukaan opiskelijalähiöstä. Täällä asuvien enemmistö on kyllä parikymppisiä, harva keski-ikäinen haluaa downshiftata yksiöön, jossa hyvällä tuurilla on keittiö. Ulkona näkyvien ihmisten naamasta voi kanssa päätellä ikäjakaumaa. Epätodennäköistä, että persut maksaisivat jollekin opiskelijajengille, että kirjoittelevat täällä vaalipuheita. Kyllä se on oikeasti niin, että heille on alkanut löytyä kannattajia, ja porukka uskaltaa sen ilmaistakin nyt kun johdossa on fiksu tyyppi.

Vierailija
19/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman kun ap. Minulla on 15- vuotias lapsi ja koko yläasteen ollut semmoista punavihreetä toi opetus koulussa, mutta nyt huomasin ja kuulin lapsen puheista, että PS on kovin juttu ja mestaria piti päästä morjestaan kun oli täällä pirkanmaalla😁 ja näitä nuoria on paljon täällä. Kotona ei juuri politiikkaa ole puhuttu, mutta olen kyllä sanonut tuon opetuksen takia, että kannattaa lukea ja perehtyä asioihin itse eikä uskoa kaikkea mitä toitotetaan ulkopuolelta ja tässä lopputulema.

Vierailija
20/76 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain jaksa uskoa, että persujen onnistuisi masinoida noin näkyvä kampanja sovelluksessa.

Tämänkin palstan persupakotuksen perusteella minä todellakin uskon. :D