Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison 12 vuotias lapsi on meillä olleessaan vain huoneessaan ja tulee muualle asuntoon vain jos äitipuoli ei ole paikalla.

Vierailija
13.04.2019 |

Olemme olleet yhdessä vuosia, on yhteisiäkin lapsia. Pari vuotta sitten puolison lapsi alkoi viihtyä meillä ollessaan enemmän huoneessaan ja nyt alan olla tietoinen että tulee pois sieltä vain syömään ja muuten oleskelemaan, vain kun minä, äitipuoli, olen poissa kotoa. En omasta mielestäni tee tai osoita mitenkään ettei lapsi saisi olla muualla kuin huoneessaan, pitkään pyytelinkin meidän seuraan mutta lopetin pyynnöt tuloksettomina eikä isänsäkään enää ole kiinnostunut tilanteesta.

Olen monta kertaa pyytänyt miestä huomioimaan asian ja kertonut että ehkä olisi hyvä että hän houkuttelisi lasta meidän seuraan minunkin ollessa kotona ettei lapsi koe minun houkuttelua liian painostavana. Kun sellaista oloa en hänelle halua. Mies toteaa vaan että minkä sille voi jos haluaa yksin olla.

Alkaa olla vain niin surullinen olo kun lasta ei näe ja kuulen hänen olleen poissa huoneestaan juuri niinä hetkinä kun minä olen muualla.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia, ilmeisesti ex. puolisosi provokaatio uppoaa kuin veitsi voihin. Kiittäkää häntä lapsen pilaamisesta.

Vierailija
42/44 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein noin 12 vuotiaana. Koulun käynnin ohella kaiken muun ajan istuin huoneessani ja kuuntelin musiikkia. Isä oli etäinen, veljeäni pelkäsin ja äiti oli koko ajan töissä. Kavereita oli, mutta ei yhtäkään sellaista jonka kanssa oikeasti halusin viettää aikaa. Nyt jos koskaan kannattaa yrittää korjata suuntaa! Osaltani tuo päättyi masennukseen ja ahdistukseen, kun ei ollut ketään jolle puhua, kuin vasta psykologi-käynneillä. Ap, vaikka lapsi ei ole sinun omasi, yritä osallistaa häntä yhteisiin juttuihin. Älä pakota tai yritä tungetella nuoren suojapaikkaan, eli omaan huoneeseen, vaan pyydä mukaan ruuanlaittoon yms. mukavaa pientä puuhaa, jossa ei mene paljon aikaa. Samalla kun touhuatte yhdessä ihan tavallisia juttuja, tutustut nuoren pään sisäiseen maailmaan, kun jutustelette. Olisi auttanut minulle, uskon, että auttaa AP:n tytärpuolelle! Ehkä kotoanne puuttuu juuri avoimuuden tunne. Kokee olevansa ulkopuolinen isän ja äitipuolen elämästä ja kodista. 

"tytärpuolelle"

Missä sanottiin, että lapsi on tyttö?

Harvemmin pojat tuollaisia oikuttelijoita on.

Nimenomaan pojat lukittautuvat huoneisiinsa.

Ja enemmän ns draamakuningattaria on miesten ja poikien joukossa kuin naisten. Vietäpä aikaa miesporukassa niin huomaat millaista meno on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikä alkanut silloin teinit tykkää olla omassa huoneessa.

Vierailija
44/44 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murrosikä alkanut silloin teinit tykkää olla omassa huoneessa.

Ymmärtäisin tuon jos sama olisi toisessa kodissa, mutta siellä kuulema viettää aikaa perheen kanssa eikä ole jumittuneena huoneeseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi