Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen pidätkö 69-asennosta

Vierailija
13.04.2019 |

Ennen kuin sanotte, että tämä kuuluisi seksipalstalle niin kerron muutaman asian. Olen itse nainen ja etäsuhteessa. Itse haluaisin hoidella nämä suuasiat erikseen, en ko. asennossa..välillä siinäkin. Tarkoitukseni ei ole mitenkään pe rvoilla vaan rehellisesti tehdä gallup mitä muut suu seks istä pitävät naiset asennosta ajattelee. Uskon että täällä saan kattavamman otoksen. Ei sen kummempaa asiasta puhumisen ei pidä olla tabu.

Nainen pidätkö 69-asennosta

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

69lle iso 👍🏻!

Vierailija
22/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään imeä miestä huomattavasti useammin, kun annan hänen nuolla itseäni. 69 asennossa en pysty rentoutua tarpeeksi, joten mielelläni annan vain suuseksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento suuseksiin. Ja eihän sitä pakko ole loppuun asti yhtäaikaa tehdä vaan toinen voi vuorollaan keskittyä pelkästään omaan nautintoonsa

Vierailija
24/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään. En pysty rentoutumaan kun makaan miehen päällä, ja on oikeasti ainoa asento missä mietin suunnilleen kauppalistaa samalla kun imen munaa. Muuten tykkään äärimmäisen paljon suuseksistä.

Miehen mieliksi joskus suostun.

Vierailija
25/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin harrastetaan. Itse haluaisin pilluun laukeamisen jälkeen harrastaa 69, jotenkin tuhmaa ja kiihottavaa.

Välillä kokeiltu ja hetken jälkeen onnistuu toinen kierros.

Vierailija
26/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua ottaa mieheltä suihin, mutta pidän siitä kun hän nuolee minua.

Jos mies tulisi sanomaan ettei halua nuolla tms. naista, mutta tykkää kyllä kun nainen ottaa suihin, niin jestas mikä meteli syntyisi!

PS: Olet varmaan tosi ihana sängyssä...

No mitä väliä sillä on mitä kukakin sanoo ääneen, kun kuitenkin ne teot ratkaisee. Ja mielestäni se on aina p€rseestä kun toinen tykkää saada, mutta ei haluaisi millään antaa. Sukupuolesta viis. (t. nainen, joka seurusteli 3v miehen kanssa, joka halusi aina laueta suuhun, eli joka seksikerta sekä alkoi että päättyi suuseksiin hänelle. Itse sain 3v aikana suuseksiä yhden kerran).

Itse tykkään sekä saada että antaa suuseksiä, mutta en pidä 69-asennosta. Mä tykkään keskittyä seksissä joko tuottamaan nautintoa tai nauttimaan täysillä. 69:ssä ei pysty tekemään kumpaakaan kunnolla. Eli 69 on minulle sitä, että annan miehelle suuseksiä äärettömän hankalassa asennossa, enkä kuitenkaan saa siitä nuolemisesta mitään irti, sillä mieskin on hankalassa asennossa, eikä osu oikeisiin kohtiin. Toki sitä teen kun sitä ehdotetaan, enkä ikinä kerro kumppanille mitä mieltä siitä todella olen, sillä ilmeisesti miehet jostain syystä yleensä tykkää tästä asennosta. Ei sillä kuitenkaan ole mitään negatiivisia vaikutuksia mun elämääni, joten miksikäs ei jos toinen tykkää.

Vierailija
27/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alla ja korkea tyyny pään alle. Tosi mukava asento nuolla. Normaali "nainen makaa selällään sakset auki" on hankala asento miehen niskalle. Voihan sitäkin tietysti vähän parantaa laittamalla tyynyn naisen pyllyn alle. sitä paitsi mulkuthan on yleensä ylöspäin käyriä niin eikö jo senkin muodon puolesta mene kaikkein luonnollisimmin naisen suuhun 69 asennossa?

Vierailija
28/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alla ja korkea tyyny pään alle. Tosi mukava asento nuolla. Normaali "nainen makaa selällään sakset auki" on hankala asento miehen niskalle. Voihan sitäkin tietysti vähän parantaa laittamalla tyynyn naisen pyllyn alle. sitä paitsi mulkuthan on yleensä ylöspäin käyriä niin eikö jo senkin muodon puolesta mene kaikkein luonnollisimmin naisen suuhun 69 asennossa?

No voi byhyy. Kokeilepa joskus imeä munaa. Ja kokeilepa vielä siinä naisen 69-asennossakin ihan erikseen.

t. bi-nainen

Vierailija
29/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, ja vastaus kysymykseesi: En ole varma, millainen anatomia sinulla on, mutta ainakin itse koen, että 69 on niskalleni kaikista v*ttumaisin asento niskalle. Kokeilepa pistää vaikka banaani kasvojesi eteen tässä asennossa:  *)> /     (eli tähti, sulku ja suurempi kuin edustaa kasvoja, ja kauttaviiva banaania). Onko tämä mielestäsi "luonnollisin" asento syödä se?

Vierailija
30/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 on ainut tapa jolla saan suuhoitoa vaikka en siinä pysty nauttimaan kun keskityn mieheen.miehelle annan muutenkin suuhoito mutta itse en saa koskaan.

Vierailija
31/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

69 on ainut tapa jolla saan suuhoitoa vaikka en siinä pysty nauttimaan kun keskityn mieheen.miehelle annan muutenkin suuhoito mutta itse en saa koskaan.

Kysy naapurimieheltä, josko hän haluaisi nuolla sua kunnolla.

Vierailija
32/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää 69:tä. Tykkään istua miehen naamalle, kevennetysti. Saan siinä orgasmin liiankin nopeasti. Saan suuhoitoa aina kun haluan. Nam.

Vierailija
33/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 32 ja naapurin ukko 78 joten ei kiitos

Vierailija
34/35 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 32 ja naapurin ukko 78 joten ei kiitos

Ei sen tarvi olla se lähin naapuri. Voi olla vaikka naapurikylän poikia, jos sieltä löytyy sopiva.

Vierailija
35/35 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaa siis siinä mielessä miten yleisesti haluaisitte, että hommat hoidellaan..

Ap

Teillä on AP vähän eri kun imette toistenne munaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi