Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estääkö äly saamasta kumppania?

Vierailija
12.04.2019 |

Vai keskittyykö älykäs parantelemaan maailmaa muuten vain? Vaikka aineksia kumppanuuteen löytyisikin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei estä. Meistä kukin löytää kyllä omansa, mutta toki aikaa se vaatii että ymmärtää oman "tasonsa".

Vierailija
2/21 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Se estää, miten älyään käyttää. Aina se ei ole rakentavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan mutta ei juurikaan itseäni onneksi haittaa, en ole ikinä parisuhdetta "kaivannut". Olen surkea smalltalkissa jota suhteiden/luottamuksen luomiseen tarvittaisiin, myös kaverien kesken miestenkin kanssa. En jaksa esittää kiinnostunutta lätkästä, autoista, pleikkaripeleistä ja ryyppyreissuista.

T. Mies 26

Vierailija
4/21 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma älyni on intuitiivistä lajia. Ihan sama vaikka kuinka rakentelisin niin toisen ihmisen läpinäkyvyys aiheuttaa ongelmaa.

Enkä edes halua kulkea silmät kii. Itsetuhossa kun ei nyt ainakaan ole mitään rakentavaa.

Vierailija
5/21 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma älyni on intuitiivistä lajia. Ihan sama vaikka kuinka rakentelisin niin toisen ihmisen läpinäkyvyys aiheuttaa ongelmaa.

Enkä edes halua kulkea silmät kii. Itsetuhossa kun ei nyt ainakaan ole mitään rakentavaa.

Haluutko avaa tarkemmin

Vierailija
6/21 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan mutta ei juurikaan itseäni onneksi haittaa, en ole ikinä parisuhdetta "kaivannut". Olen surkea smalltalkissa jota suhteiden/luottamuksen luomiseen tarvittaisiin, myös kaverien kesken miestenkin kanssa. En jaksa esittää kiinnostunutta lätkästä, autoista, pleikkaripeleistä ja ryyppyreissuista.

T. Mies 26

Lokeroit miehet. Eivät kaikki miehet ole kiinnostuneita urheilusta jne.

Vierailija
7/21 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta voi se vaikeuttaa suuresti. Viisauden myötä älykäskin saattaa löytää onnen.

Vierailija
8/21 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se niinsanottu oma taso ei vaan oikein kelpaa, joo sinänsä nättejä ja nuoria mutta kun ne mt ongelmat jotka näyttäytyy henkisenä epätasaisuutena. Olen mielummin itsenäinen.

Vierailija
9/21 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos se yhdistyy epäsosiaaliseen luonteeseen tai autismiin. 

Kyllähän miltei kaikilla tunnetuilla neroilla on kumppanit ollut. 

Vierailija
10/21 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Lokeroit miehet. Eivät kaikki miehet ole kiinnostuneita urheilusta jne.[/quote]

Eivät niin. Itsekin käyn 5krt viikossa salilla ja lenkillä mutta penkkiurheilu ei kiinnosta yhtään. Tällaiset omituisuudet vaan rajoittaa vaihtoehtoja rankalla kädellä mutta minkäs sille mahtaa

Vierailija
11/21 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluutko avaa tarkemmin

Joo... Sitä vain tajuaa miten asiat on, millainen ihminen on, mitä se ottaa ja mitä antaa. Onko AITO mun seurassa vai näytteleekö. On tullut jo kokemuksia ja sinänsä olen ihan kiitollinen koska äly ei ole tosiaankaan viisautta.

Luulenpa että minulla on jo kaikki. Ajatus, tunne ja sisäinen tieto.

Jos jotain ei ole tarkoitettu niin ihan ok. Aina voi siirtyillä muihin juttuihin.

Niihin rakentavampiin.

Vierailija
12/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluutko avaa tarkemmin

Joo... Sitä vain tajuaa miten asiat on, millainen ihminen on, mitä se ottaa ja mitä antaa. Onko AITO mun seurassa vai näytteleekö. On tullut jo kokemuksia ja sinänsä olen ihan kiitollinen koska äly ei ole tosiaankaan viisautta.

Luulenpa että minulla on jo kaikki. Ajatus, tunne ja sisäinen tieto.

Jos jotain ei ole tarkoitettu niin ihan ok. Aina voi siirtyillä muihin juttuihin.

Niihin rakentavampiin.

Olen vähän samanlainen. Onhan tyhmää seuraa tai ainakin eri aaltopituudella olevaa seuraa aina paljon helpompaa löytää, joten on vaikea löytää kumppania jonka kanssa oleminen tuntuisi siltä että tää antaa jotain ja on parempi verrattuna yksinoloon.

Vierailija
13/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ei "parantele maailmaa" että ei ole sinulla siitä pelkoa.

Vierailija
14/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että useimmiten älykkyys estää löytämästä vain tyhmän kumppanin.

Vierailija
15/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ei "parantele maailmaa" että ei ole sinulla siitä pelkoa.

No pahenteleeko sitten?

Vierailija
16/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentäähän se vaihtoehtoja. Ihminen viehättyy kaltaisestaan.

Vierailija
17/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tämä "älykäs" tässä määritellään?

Vierailija
18/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikeuttaa. Jos sattuu lisäksi olemaan vielä kauniskin ja sellainen, joka ei ihastu kovin helposti, niin aika rajalliset on markkinat jos ei halua pariutua alle oman tasonsa.

Vierailija
19/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa se joskus estää. Ainakin jos käyttää sitä väärin. Terv. Avioliittoonsa tyytyväinen mensalainen nainen, jonka mies on tyhmempi. 

Vierailija
20/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tämä "älykäs" tässä määritellään?

Ylenmäärin ymmärrystä. Käsittämätön käsityskyky. Oppimisen ja soveltamisen mastermind. Intuitiivikkö. Daideilija.

Sen sellaista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän