Jos googlaat oman nimesi, millaisia tuloksia löydät?
Mulla on ollut 2 kokonimikaimaa joista toinen on kuollut 2015. Löydän jotain eläinharrastukseen liittyviä tulospalveluja, yrityksen sivut jotka vievät ilmeisesti tuon elossa olevan henkilöön. Sukututkimusta tuohon kuolleeseen liittyviä. Minua itseäni koskevia linkkejä ei löydy yhtään ja hyvä niin.
Kommentit (22)
Minulla ei ole ainuttakaan kaimaa, mutta minusta löytyy kyllä tietoa. Eikä välttämättä mitään sellaista jonka haluaisin olevan googlella löydettävissä, mutta kun äitini on jaaritellut minusta asioita ja ne on laitettu nettiin, niin siellä pysyvät...
Jos kerron nimeni jollekin, niin moni sanoo "Hei mä tunnen sun äidin!" tai "Oon lukenut susta :)". Jaa. No kiva. En ole mikään näyttelyesine joten älä tule lässyttämään.
Onneksi on tää samanniminen rokkari, jään vapaaksi.
Mun nimellä googlaamalla löytyy työasioihini liittyviä hittejä. Kuulemma, itse en oo uskaltanut googlata mut kaveri sanoi että asiallista asiatekstiä ja sit kaikenmaailman keskustelupalstoilla hyvää palautetta.
Yksi urheilija ja yksi elokuva-alan ihminen.
Itsestäni ei löydy mitään.
Löytyy kirjoittamani artikkeli, seminaariesityksiä, linkedin-sivu ja facebook-sivu
Taiteilijan, joka maalaa tauluja. Se en ole minä, vaikka itsekin olen taiteellinen.
Minusta ei löydy googlaamalla mitään.
Mulla on kaima joka on näyttelijä. Pikaisella katsauksella kaikki tulokset liittyy häneen.
Puoli tusinaa täyskaimaa, mm. kustannustoimittaja, omakustannekirjailija, koirien kasvattaja, kirkkovaltuuston jäsen, vyöhyketerapeutti... itseäni ei Google onneksi löydä.
Pari saman nimistä uppo-outoa henkilöä. Minua sieltä ei löydy.
Ei kaimoja. Olen asiantuntijahommissa, joten Googlella löytyy siihen liittyviä linkkejä aika paljon.
Entisen työpaikkani vanhoja rekrytointi-ilmoituksia joissa näkyy nimeni, jäänyt jostain syystä netin syövereihin pyörimään. En ole ollut firmassa neljään vuoteen.
Kokeilin, ei löydy mitään. Ei ole kaimojakaan, sen tiesinkin.
Ei juuri mitään. Nimeni on uniikki, enkä käytä facebookkiakaan.
Ensin löytyy erään lasten yhdistyksen hallitus, jonka jäsenenä olin.
Kissankasvattaja on maininnut minut sivuillaan ottamieni kuvien yhteydessä.
Pärstäni Hesarissa erään terveysasemaan liittyvän artikkelin yhteydessä. (Valokuvaaja ja toimittaja ilmestyivät paikalle juuri kun olin valvonut koko yön pienen lapsen sairastaessa. Eli kuva on edustava.)
Siinäpä ne.
Musta löytyy yks lehtijuttu ja osoite. Kaima on paljon aktiivisempi eli facea, instaa jne.
Kaimoja on useita mutta ei löydy kuin työhön liittyviä asioita heistäkään. Itsestänikin löytyi vuosia sitten mutta ne liittyivät työhön.
Työasioita ja harrastuksista jotain neutraalia tietoa. Yksi nimikaima on, vaikka sukunimi onkin harvinainen.
Ei löydy yhtään mitään, toivottavasti ei tuukkaan.