Kenet julkisuudesta tutun ihmisen olet nähnyt viimeksi?
Saa olla minkälajin julkisuudesta tuttu tahansa.
Laitan oman vastaukseni ketjuun muiden vastausten joukkoon, en tähän aloitukseen, ettei ketju käänny tämän julkkiksen ympärille.
Kommentit (31)
Jeesuksen. Ilmestyi minulle kolme päivää sitten.
Taisi olla duudsonien H-P. Kaupassa. Tai Amanda Harkimo. En muista kumpiko oli viimeksi.
Jay Kay, Jamiroquai:sta. Satuttiin huoltsikalle samaan aikaan. Hänellä on kuulemma tallissaan n. 100 autoa, sillä hetkellä oli yksi Ferrari alla.
Valheita, valheita kaikki. Julkisuudessa olevat ihmiset eivät ikinä hengaa missään, missä tavallinen ihminen saattaa liikkua. Itseasiassa julkisuuden ihmiset eivät ole edes todellisia ihmisiä, vaan hologrammeja. He eivät edes liiku missään muualla kuin bitteinä tietokoneiden sisällä.
Sari Yesyesyahyahin tuolla torilla, kun se oli kerjäämässä ääniä ja syöttämässä (pakko)pullaa mummoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jay Kay, Jamiroquai:sta. Satuttiin huoltsikalle samaan aikaan. Hänellä on kuulemma tallissaan n. 100 autoa, sillä hetkellä oli yksi Ferrari alla.
Missä valtiossa tämä tapaaminen sattui?
Täällä Englannissa, asutaan muutaman kilsan päässä toisistamme.
Talvella Jari Kurri tuli Tapiolaan ulkokentälle palaamaan jääkiekkoa poikansa kanssa. Voin siis sanoa pelanneeni hänen kanssaan samalla kentällä.
M45
Jorma Uotinen. Oli yllättävän pitkä, olin kuvitellut lyhyemmäksi.
Jos poliitikkoja ei lasketa, Jenni Vartiaisen lentokentällä. Hymyili mulle.