Pääkirjoitus: Natsia pitää voida sanoa natsiksi ja rasistia rasistiksi
Kommentit (33)
Niinpä. Tosi outoa jos jäbää joka on itse nähnyt itsensä rasistiksi ei saa sanoa rasistiksi.
Voi jestas tuota epätoivon määrää. 😂 Kaikkensa toki pitää yrittää siellä toimituksessakin.
Parhautta tässä asiassa ovat juuri nuo "toimitttajien" perskipuilut ja purkaukset :)
N-sanaa ei pidä käyttää, koska se koetaan loukkaavana. Sivistyneet ihmiset eivät käytä sellaista kieltä
hienoa, että vasemmisto on lähtenyt sananvapauden asialle pitkästä aikaa :)
Hetkinen.. onko tämä minun aloitukseni josta on tekstiosuus poistettu vai tekikö joku täsmälleen samanlaisen aloituksen ilman tekstiä? Mitä hemmetin ennakkosensuuria tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tosi outoa jos jäbää joka on itse nähnyt itsensä rasistiksi ei saa sanoa rasistiksi.
Se on varmaan sama juttu kun nee-ke-rit saa hokea yo, niggaa niin paljon kuin tykkäävät, mutta koitapas itse tehdä perässä. Same principle at work.
Eikö niitä voi sanoa e t n o n a tionalisteiksi?
Vierailija kirjoitti:
Taulapäille riitti tajuamiseen vasta tirvaisu omaan nenään :)
Kyllähän itse voi itseään sanoa vaikka miksi mutta pitäköön tuokin pikku akka suunsa kiinni jos ei vastaa sinne mihin huutaa.
Eihän pidä. Sillä on solvauksen leima.
Samoin kuin niggellä.
Voi sanoa kansallissosialistiksi jos joku sellaiseen poliittiseen liikkeeseen kuuluu. Samoin kuin niggeä voi sanoa tummaihoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan sama juttu kun nee-ke-rit saa hokea yo, niggaa niin paljon kuin tykkäävät, mutta koitapas itse tehdä perässä. Same principle at work.
joidenki ihmisten typeryydellä ei ole rajaa.... ja kyllä puhun juuri sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä voi sanoa e t n o n a tionalisteiksi?
Persuilla on ehdokkaana e t n o n a tionalisti. Ääni persuille on ääni e t n o n a tionalisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulisi kunnialoukkausmielessä olevan eri asia sanooko niin itsestään vai kenties jostain muusta muutenkin.
Suomalaisten isäMmaan ystävien kaksi suurinta idolia Junes Lokka (isä Marokosta) ja Marco de Witt (isä Hollannista) kertookin kaiken tästä häviäjä porukasta...
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten isäMmaan ystävien kaksi suurinta idolia Junes Lokka (isä Marokosta) ja Marco de Witt (isä Hollannista) kertookin kaiken tästä häviäjä porukasta...
kertoo juuri sen ettei olla rasisteja kuten vasemmistolaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko taas tirvaissut äitiäsi kakkoseen? Onko kakkonen jälleen ykkönen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko taas tirvaissut äitiäsi kakkoseen? Onko kakkonen jälleen ykkönen?
En, mutta naapurin sedällä oli viinaa ja äiti meni sinne kylään.
No ei natssi nyt ainakaan tainnut olla. Truth in advertising.