Kuinka joku voi syödä kaupan eineksiä?
kaikki valmisruoathan on ihan scheissepaskaa
Kommentit (11)
tänänä jotain risottoa eineksenä' ruoka avsuta, no heitin sen roskiin piti vaan kokeilla millaisen vihellysäänen se tekee mikrossa kun valmistuu, maistoin ja roskiiin
toki entrecote pihvin paistan tässä mieluummin sekin ruoka-avsuta, kg hinta 25 e
Esim. ne, jotka eivät ymmärrä lihan ja lihajalosteen eroa.
toivotaan että pääsiäisen jälkeen saadaan taas karitsan sisäpaistia ruoka-.avusta kilon klöntti s e oon miehen ruokaa se
Jokainen aikuinen syö mitä haluaa. Olen nähnyt remonttiihmisten syövän kylmää hernekeittoa ja kylmää maksalaatikkoa suoraan purkista. Ja hyvin näytti kelpaavan.
Juuri söin silakkapihviä ja perunamuusia ja oikein hyviä olivat.
Mikä tekee eines-silakkapihveistä epäterveellistä?
Toisaalta, en ole primaa ihmisenäkään, kun minua ei valittu miss Universumiksi ja puuttuu olympiamitallit.
Tiiän kuka syö kun en viitsi joka hiton päivä kokata. Siipiä joka helkutin viikko- eikö niiden kyllästy? Kanaparat kaikki siivetönnä menee. Lintulassa käytetään maustamatonta lihaa, sillä saa munkkiparatkin ihan veteläksi ennenpitkää tai sen jälkeen.😉kyytipojaksi Lintulan mehukasta likkööriä.
En kans tajuu. Mä syön vaan kioskista ostettuja.
seurustelin kerran erään helluntaitypyn kjanssa, se ei osannut keittää kahvia kahvinkeittimellä eikä tehdä muuta ruokaa kuin mikroruokia
heitin pellolle
Kuinkako voi syödä eineksiä? Kokeile vaikka seuraavaa:
-laita eines suuhun
-pureskele
-nielaise
Minulla ainakin toimii.
Lintulan nunna mua- tushka kirjoitti:
Tiiän kuka syö kun en viitsi joka hiton päivä kokata. Siipiä joka helkutin viikko- eikö niiden kyllästy? Kanaparat kaikki siivetönnä menee. Lintulassa käytetään maustamatonta lihaa, sillä saa munkkiparatkin ihan veteläksi ennenpitkää tai sen jälkeen.😉kyytipojaksi Lintulan mehukasta likkööriä.
Suo anteeksi, onko sinulla dementiaa vai oletko jättänyt uskonnon...
Nyt valmistutaan pääsiäiseen ja Kristuksen ylösnousemukseen ja haluaisin muistuttaa sinua sisar suuresta paastosta ja sen merkityksestä. Paaston aikana ei syödä lihaa, ei maitotuotteita, munia jne. vaan niillä herkutellaan vasta pääsiäisenä, kun Jeesus Kristus nousi kuolleesta.
Tuhma sinä.., mutta niin anteeksiantavainen.
Ihan hyvin. Hanki sinäkin oikea elämä ja lopeta muiden arvostelu.