Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitat arvasta 10 000 euroa. Mitä teet voittorahoilla?

Vierailija
12.04.2019 |

Otetaas pieni perjantaiunelmointi.

Itse maksaisin luottokortit ja osamaksut pois ja lopuilla hankkisin lapsille kaikenlaista just nyt tarpeellista. Muutaman satasen käyttäisin omaan pieneen kaupunkilomaani Euroopassa.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin visalaskun pois, ostaisin jotain sisustusjuttuja, kävisin hierojalla ja kauneushoidossa ja vaihdattaisin kesärenkaat.

Vierailija
22/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ihmisillä ole tosiaankaan säästöjä, jos joku kymppitonni on noin ihmeellinen raha? Minulla tuo menisi samalle tilille muiden rahojen kanssa, enkä huomaisi sitä mitenkään.

On säästöjä,mutta mä ymmärsin tämän niin, että voisi vapaasti "törsätä", eikä olla niin tiukkapiposäästäjä. 

-sohvan ja sohvapöydän ostaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin matkalle. Lainaakin on, mutta ulkomailla ei olla koskaan käyty, ja esikoinen on jo 17v. Olisi ihanaa päästä vaikka pariksi viikoksi jonnekin koko perheen voimin.

Vierailija
24/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin olohuoneeseen verhot. Ne menen joka tapauksessa huomenna hankkimaan, edellisillä on ikää kohta 20 vuotta. Loput rahastoihin.

Vierailija
25/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ihmisillä ole tosiaankaan säästöjä, jos joku kymppitonni on noin ihmeellinen raha? Minulla tuo menisi samalle tilille muiden rahojen kanssa, enkä huomaisi sitä mitenkään.

Miten sinulla muka voisi olla vähintään satoja tuhansia tilillä (koska kyllä sen suurimman numeron muutoksen huomaa) jos olet niin leväperäinen ettet edes muista lunastaneesi ja tallentaneesi 10 000 euron voiton....

Vierailija
26/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voittanut vaan veljeni voitti 12 000 euroa jääkiekon monivedosta pari vuotta sitten. Veljeni antoi sen kupongin minulle ja sanoi, että käy lunastamassa voitto itsellesi. Sinä ja lapsi tarvitsette nämä rahat. Kysyin paljon siinä on.. Sanoi näin, no pari hunttia.. Olin ok no kiitos ja aloin itkemään, kun oli aidosti tiukkaa ja isoveljeni on muutenkin auttanut minua paljon taloudellisesti ja hänellä on rahavaroja muutenkin paljon ja hoitanut lastani aina, kun olen pyytänyt. Menin sen kupongin kanssa R-kiskalle. Myyjä sanoi ettei me anneta tällaisia summia ja sun pitää mennä pankkiin. Olin siinä mitä hemmettiä. Menin sitten pankkiin ja annoin kupongin, niin se virkailija kysyi käteen vai tilille. Sanoin käteen.

Virkailija kysyi minkälaisia seteleitä haluat ja kysyin paljonko se voitto on, kun R-kiskalla ei sanottu.. 12 000 euroa. Rupesin itkemään hysteerisenä siinä ja en saanu puhelimesta näppäinkoodia auki, kun tärisin ja olisin soittanut veljelleni. Puhelin tippui lattialle ja olin vaan paikallani. Sanoin tililleni kiitos ja yritin avata lompakkoa, että saan ajokorttin esiin jolla voin todistaa henkilöllisyyteni. Tärisin siinä aikani ja virkailija sanoi, että ota rauhassa vaan et ole ensimmäinen, joka reagoi isoon voittoon tuolla lailla. Veljeni on aina pitänyt minusta huolta ja meillä on 7 vuoden ikäero ja hän on aina katsonut perääni. Hän on myös ainoa johon luotan 100% kaikessa.

Vierailija
27/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin puolet suomalaisista elää kädestä suuhun. Kiinnostusta säästämiseen (ja sijoittamiseen) ei vaan ole. Samalla ihaillaan ja ihmetellään varakkaita ruotsalaisia ymmärtämättä, että siellä kansalaiset nimenomaan säästävät ja sijoittavat ahkerasti. Hyvä elintaso kuten matkat ja autot kustannetaan pääomatuloilla, ei kulutusluotoilla kuten Suomessa. Ruotsissa jopa demarihallitus tukee kansalaisten omilla jaloilla seisomista, toisin kuin täällä missä tiedossa on lisää kampitusta.

Vierailija
28/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voittanut vaan veljeni voitti 12 000 euroa jääkiekon monivedosta pari vuotta sitten. Veljeni antoi sen kupongin minulle ja sanoi, että käy lunastamassa voitto itsellesi. Sinä ja lapsi tarvitsette nämä rahat. Kysyin paljon siinä on.. Sanoi näin, no pari hunttia.. Olin ok no kiitos ja aloin itkemään, kun oli aidosti tiukkaa ja isoveljeni on muutenkin auttanut minua paljon taloudellisesti ja hänellä on rahavaroja muutenkin paljon ja hoitanut lastani aina, kun olen pyytänyt. Menin sen kupongin kanssa R-kiskalle. Myyjä sanoi ettei me anneta tällaisia summia ja sun pitää mennä pankkiin. Olin siinä mitä hemmettiä. Menin sitten pankkiin ja annoin kupongin, niin se virkailija kysyi käteen vai tilille. Sanoin käteen.

Virkailija kysyi minkälaisia seteleitä haluat ja kysyin paljonko se voitto on, kun R-kiskalla ei sanottu.. 12 000 euroa. Rupesin itkemään hysteerisenä siinä ja en saanu puhelimesta näppäinkoodia auki, kun tärisin ja olisin soittanut veljelleni. Puhelin tippui lattialle ja olin vaan paikallani. Sanoin tililleni kiitos ja yritin avata lompakkoa, että saan ajokorttin esiin jolla voin todistaa henkilöllisyyteni. Tärisin siinä aikani ja virkailija sanoi, että ota rauhassa vaan et ole ensimmäinen, joka reagoi isoon voittoon tuolla lailla. Veljeni on aina pitänyt minusta huolta ja meillä on 7 vuoden ikäero ja hän on aina katsonut perääni. Hän on myös ainoa johon luotan 100% kaikessa.

Hmmm... Eikö isommat voitot haeta Veikkauksen konttoreista eikä pankista?

Vierailija
29/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihtaisin auton uudempaan

Vierailija
30/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin puolet suomalaisista elää kädestä suuhun. Kiinnostusta säästämiseen (ja sijoittamiseen) ei vaan ole. Samalla ihaillaan ja ihmetellään varakkaita ruotsalaisia ymmärtämättä, että siellä kansalaiset nimenomaan säästävät ja sijoittavat ahkerasti. Hyvä elintaso kuten matkat ja autot kustannetaan pääomatuloilla, ei kulutusluotoilla kuten Suomessa. Ruotsissa jopa demarihallitus tukee kansalaisten omilla jaloilla seisomista, toisin kuin täällä missä tiedossa on lisää kampitusta.

No sen huomaa. Täälläkin haaveillaan lähes nollakorolla olevan asuntolainan nopeasta takaisin maksusta kun se raha kannattaisi mieluummin sijoittaa johonkin mikä tuo rahaa

Vierailija
31/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... Eikö isommat voitot haeta Veikkauksen konttoreista eikä pankista?

yli 50t voitot haetaan. Hain Samposta aikanaan 14t vakiovoiton.

T ERI

Vierailija
32/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ottamatta opintolainaa ja hommaisin töitä opintojen oheen vasta sitten kun olisi enää pari tonnia jäljellä.

Vierailija
33/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen huomaa. Täälläkin haaveillaan lähes nollakorolla olevan asuntolainan nopeasta takaisin maksusta kun se raha kannattaisi mieluummin sijoittaa johonkin mikä tuo rahaa

Niinpä Ja ensimmäinen "sijoittaisin" viesitkin sai heti alapeukkuja kasan. Näin se on aina tälläkin palstalla.

Vierailija
34/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymppitonni ei liity varsinaisesti lainkaan, mutta kyllä maksaisin mieluiten ensin asuntolainan pois jos saisin vaikkapa puoli miljoonaa perintöä. Tämä siksi, että lainan poismaksaminen vähentäisi kuukausittaisia kulujani 1700 eurolla. Elämisestä ylijäävän rahan taas voi sijoittaa, mutta näin ei ole huolen häivääkään taloudellisesti jos sattuisi sairastumaan tai jäämään työttömäksi (=tulot laskevat huomattavasti). Sijoitusten rahastaminen elämiseen kun olisi väkiselläkin yhtä persnettoa. 

Vierailija
35/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin pianon. Pari prosenttia hyväntekeväisyyteen ja loput säästöön.

Vierailija
36/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin velat ja laittaisin säästöön loput.

Vierailija
37/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaan ja naisiin menis iso osa ja loput tuhlaisin.

Vierailija
38/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkojakaan ei ole. Osa säästöön ja loput menisi perheen hemmotteluun. Ehkä pyykkärin vaihtaisin.

Vierailija
39/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko perinyt varakkuutta/saanut muuten tukea vanhemmiltasi tms vai oletko kerryttänyt kaiken itse (ajokorttirahoista lähtien)?

Vierailija
40/63 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin uuden sohvan ja loput sijoittaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme