Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei aina tajua huomioida minua kylässä ollessamme.

Vierailija
12.04.2019 |

Oltiin miehen kaverin ja tämän vaimon luona kahvilla. Jotenkin jäi jälkeenpäin vaivaamaan kun oma mieheni oli kiinnostunut keskustelemaan kokoajan kaverinsa vaimon kanssa ja toisaalta taas tämä mieheni kaveri ei puhunut mulle oikein mitään vaan jutteli hänkin omalle vaimolleen mieluummin kuin minulle. Itse kuitenkin yritin jutella ja olin kohtelias. Lähinnä mietityttää olenko sittenkin liian tylsä mieheni mielestä ja hän tosiassa viihtyisi kenen tahansa naisen kanssa mieluummin kuin minun?? Mies huomioi minua kun ollaan kaksin ja sanoo rakastavansa, mutta silti mietityttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhia paikka! Pitäisikö miehesi katsoa sinuun koko ajan palvoen ja odottaa milloin sanaiset helmesi puhkeavat kukkaan. Kiljua ääneen "Annakaisuliini on niin näpäkkä keskustelija, oi kuunnelkaa" tyyliin ja tehdä aaltoja samalla. Olet todellakin juuri sellainen rasittava henkilö. joka odottaa huomiota koko ajan ja täydellä teholla. Jatkahan miettimistäsi, miehesi viihtyy varmasti "kenen tahansa naisen kanssa mieluummin kuin sinun."

Vierailija
2/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota taskumatista rohkaisevaa niin keskustelu sujuu paremmin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei aina tajua huomioida mua sängyssä ollessamme. Mitä viimisen päälle vika siinäkin on? Itse antaisin vaikka joka ilta piiitkän kielipusun sille jalkojensa väliin. No rehellisesti vuotojen aikaan en mutta muuten kyllä.

Vierailija
4/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota taskumatista rohkaisevaa niin keskustelu sujuu paremmin ;)

Samaa mieltä... Muutama salaknyybi vessassa ja 5min odotus, että kihahtaa knuburaan ja sitten se alkaa.. Hei Maiju!! Sul siistit verhot sul nääki siistei ja nää.. Mistä nääo ostettu??? Tuu Jani kattooo, ostetaa meki tällaset kotiin jooko. Oliks nää Pete kalliit..

Vierailija
5/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun itse pitää saada suusi auki, jos asiaan haluat muutosta. Ei ole miehesi tehtävä.

Vierailija
6/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe mahotonta kun pittää ellää toosen kaatta ku ihe ei suap värkkiinsä aaki.

Vierailija
7/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mieshän käyttäyty niin kun kylässä pitääkin. Etteköhän te kerkiä omat asianne kotona puhumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi