Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kenellä on supernopeasti rasvoittuva hiuspohja, mikä shampoo toimii sinulla parhaiten?

Vierailija
12.04.2019 |

Ja supernopealla tarkoitan nyt sellaisia kenen täytyy pestä hiukset päivittäin. Mulla hiuspohja ”kyllästyy” aina yhteen shampooseen ja välillä täytyy vaihtaa. Joku shampoo pitää kauan aikaa hiukset puhtaana ja suht kuohkeana iltaan asti kunnes yhtäkkiä se ei enää toimikaan niin. Shampoomerkin vaihto auttaa. Etsin uusia kokeiltavaksi, vanhat kyllästyttää.

Ja ei, pesuvälin harventaminen ei ole auttanut minulla asiaan. Kokeiltu on.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla noin usein tarvitse pestä, mutta käytän Vichy Dercos Ultra-soothing shampoota kuiville hiuksille. (Sininen värikoodi sarjassa) Rasvaisemman päänahan versio paradoksaalisesti toimi huonommin. Saa apteekista.

Vierailija
2/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kun ajoin kaljuksi. Uuden kasvavan tukan kanssa en käyttänyt pesuaineita ollenkaan ja nyt tukka voi tosi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joilla on...

Vierailija
4/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonittomat tuotteet oon havainnu parhaimmiksi, kerran viikossa syväpuhdistavalla pesu ja joka pesukerran jälkeen föönaus. En jaksa pestä päivittäin, kuivashampoolla toisinaan pitkitän pesuväliä. Onko sulla pitkät vai lyhyet hiukset?

Vierailija
5/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi pesuvälin harventaminen. Aluksi meni kyllä ihan tuhoton määrä kuivashampoota, että kehtasi toisena päivänä pesun jälkeen lähteä ihmisten ilmoille. Parin kuukautta meni totuttelussa, tuskaa oli. Nyt pesen hiukset 2 - 3 kertaa viikossa, ja hiuspohja kiittää!

Vierailija
6/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pessy hiuksia 20 vuotta joka ilta.

Eniten rasvoittaa rasvoittuville hiuksille tarkoitettu shampoo, joten niitä en ole edes enää ostanu kokeiltavaksi vuosikausiin.

Hiukset rasvoittuvat supernopeasti noilla rasvoittuville hiuksille tarkoitetuilla shampoilla.

Parhaiten toimii shampoot "normaaleille hiuksille". Mutta ei niissä mitään radikaalia eroa ole. Seuraavana iltana hiukset ovat niin rasvaiset, kuin olisi voirasiaa pyöritetty päässä, oli shampoo mikä hyvänsä. 

Vaihtelen kokoajan merkkiä, eli mulla on samaan aikaan käytössä ainaki 3 eri pulloa ja fiiliksen mukaan käyttelen niitä sekaisin.

Sit ostan taas uusia pulloja. Olen kokeillu varmaan kaikki, mitä markkinoilla on.

Ai niin, toinen, mikä rasvoittaa tosi pahasti on nää ihmeelliset shampoot, jotka lupaa tehdä hiuksista tosi sileät, ettei tarvii leikata yms. Eli ne varmaan jotenkin tukkii päänahkaa ja rasva puskee kahta kauheemmin läpi.

Vierailija
7/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi pesuvälin harventaminen. Aluksi meni kyllä ihan tuhoton määrä kuivashampoota, että kehtasi toisena päivänä pesun jälkeen lähteä ihmisten ilmoille. Parin kuukautta meni totuttelussa, tuskaa oli. Nyt pesen hiukset 2 - 3 kertaa viikossa, ja hiuspohja kiittää!

Tämä vinkki auttoi ap:tä, joka kertoi, että pesuvälin harventaminen ei ole auttanut.

Vierailija
8/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonittomat tuotteet oon havainnu parhaimmiksi, kerran viikossa syväpuhdistavalla pesu ja joka pesukerran jälkeen föönaus. En jaksa pestä päivittäin, kuivashampoolla toisinaan pitkitän pesuväliä. Onko sulla pitkät vai lyhyet hiukset?

Polkkapituus

Ap

Vierailija
9/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka toinen päivä Redkenin scalp-shampoolla, koska päänahkani on kuiva ja kutiseva. Hiukset kyllä rasvoittuvat ja usein käytän toisena päivänä hiuspuuteria (Four reasons, halpaa) ja letitän hiukset, mikä onnistuu hyvin kun hiukset on ns. tahmattu puuterilla. 

Vierailija
10/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vinkki auttoi ap:tä, joka kertoi, että pesuvälin harventaminen ei ole auttanut.

No olipas maailman nopein ap, kun ehti jo vinkkiä testaamaan.

Vierailija
11/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi niin, että kun vaihdoin kuivan päänahan shampooseen niin loppui tuo rasvoittuminen. Tosin itselläni hikoaa päänahka muita nopeammin, joten sen takia täytyy pestä hiuksia joka toinen päivä. Siihen ei mikään shampoo sinällään auta, mutta kuivattavat shampoot kyllä pahentaa. 

Vierailija
12/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu Care  tietty

Vierailija
13/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasahampoolla.

Vierailija
15/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rausch merileväsampoo, mutta pitää muistaa antaa vaikuttaa minuutin verran ennen kuin huuhtelee pois.

Vierailija
16/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?? Aloituksessa sanoit ettei pesuvälin harventaminen ole toiminut ja nyt se sitten toimiikin?

Vierailija
17/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?? Aloituksessa sanoit ettei pesuvälin harventaminen ole toiminut ja nyt se sitten toimiikin?

En ole missään sanonut että toimii. Nimenomaan ei ole toiminut.

Ap

Vierailija
18/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa föönaus pesun jälkeen. Aussie shampoot on toiminut parhaiten.

Vierailija
19/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttaa föönaus pesun jälkeen. Aussie shampoot on toiminut parhaiten.

Föönaan kyllä aina pesun jälkeen hiukset. Jos en föönaa niin hiukset on lehmännuolemat jo iltapäivästä. Permis auttaa myös jonkinverran mutta pesun vaatii silti päivittäin.

Ap

Vierailija
20/56 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites olis tuo sarkasmin ymmärtämisen harjoitteleminen?

Ap, itselläni on samaa ongelmaa ja olen tullut siihen tulokseen, että hiukset pitää vain pestä päivittäin. Föönaaminen auttaa hieman sekä linna-shampoolla pesu silloin tällöin, mutta se on kyllä todella hiuksia kuivattava tuote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi