YLE Suuri Vaalitentti klo 21.00 OFFICIAL
Kommentit (659)
Halla-aho ollut jo eniten äänessä.
Sampon ilme loistava: katkeruus oikein tihkui.
Onpas halla-aho ylimielisen näköinen, ottanut taas "olen älykkö, Sir Halla-aho" -roolin päälle.
Mitään älykästähän tossa ukkelissa ei ole, on vain älykkään roolihahmon karikatyyri päälle päin, ja tietää sen itsekin ja käyttää sitä hyväkseen.
Näyttelija eleineen ja olemuksineen.
Pakeneva hiusraja ei tarkoita älyä, vaan kaljuuntumista, ihan vinkkinä vaan Jussillekin harkittuine maneereineen..
Nukahdan kohta jos brexitistä jatketaan..
Rinteen ja orvon annetaan höpöttää, vaikka ei ole mitään sanottavaa.
Petteri, ex-party leader talking.
Sipilän mukaantulo on sähköistänyt tunnelmaa eilisestä. Huonot puheenjohtajat, eivät saa porukkaa kuriin millään.
Vierailija kirjoitti:
Rinteen ja orvon annetaan höpöttää, vaikka ei ole mitään sanottavaa.
Kyllä on sanottavaa, sinä et vain ymmärrä mitään.
Rinne on nyt ärhäkällä tuulella.
Hallis servasi koko porukan heti alussa kuin judomestari kiinalaisessa actionleffassa
Vierailija kirjoitti:
Onpas halla-aho ylimielisen näköinen, ottanut taas "olen älykkö, Sir Halla-aho" -roolin päälle.
Mitään älykästähän tossa ukkelissa ei ole, on vain älykkään roolihahmon karikatyyri päälle päin, ja tietää sen itsekin ja käyttää sitä hyväkseen.
Pakeneva hiusraja ei tarkoita älyä, vaan kaljuuntumista, ihan vinkkinä vaan Jussillekin harkittuine maneereineen..
Suht katkeraa vuodatusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan sitten, kun osaat esittää kysymyksesi kirkkoslaaviksi tai sanskritiksi tai ihan vaikka venäjäksi tai ukrainaksi.
Jussilla ei ole mantroja toistettavaksi Brexitistä.
Hyvä Antti, sano sille suorat sanat!!!
Pakko sanoa, että Halla-aho oli kyllä vakuuttavin tuossa Persut vs. Muut keskustelussa.
Petteri meinas tukehtua