Deittisivustolla sama mies käy lähes päivittäin katsomassa profiiliani! Miksi ihmeessä, mitä veikkaatte?
Tai oikeastaan kaksi miestä. Sivustolla siis näkee, kuka käynyt katsomassa profiilia. Samat kaksi miestä käy säännöllisesti katsomassa profiiliani, lähes päivittäin. Mikä ihme on heidän motiivinsa?
En ole osoittanut ollenkaan kiinnostusta kumpaakaan kohtaan. Toinen heistä laittoi viestiä ja tykkäsi kuvistani, mutta en koskaan vastannut hänelle mitään enkä ole vastineeksi käynyt katsomassa heidän profiilejaan.
Mikä voi olla miesten motiivi? Ru*kkaavatko ne kuvilleni?
Kommentit (11)
Villi veikkaukseni: joku sun tuttavanainen on tehnyt sinne feikkimiesprofiilin. Se käy välillä vakoilemassa sua.
Yrittävät saada sinut huomaamaan, että ovat käyneet sivullasi ja odottavat että se saisi sinut laittamaan viestin. Todennäköisin vaihtoehto.
t. Mies.
Eivät muista, kuka oikein olitkaan. ”Ai niin tuo...” Mulla kävi niin, kun olin palstalla.
Mä kans tulin veikkaamaan jotain sun tuttavaa, joka on tehnyt sinne feikkiprofiilin.
Eikös nuo profiilit ole katsomista varten?
Olen naimisissa oleva nainen ja olin joskus vähän ihastunut yhteen nettideitti-ilmoitukseen. Mies ei ollut komea, mutta ilmoitusteksti oli fiksu ja hauska ja teki minut jotenkin selittämättömän onnelliseksi, joten kävin usein katsomassa sitä, varsinkin kun mies toisinaan muokkasi ilmoitustaan, niin piti kurkistaa onko siellä mitään uutta. En tietenkään voinut ottaa yhteyttä, olenhan varattu ja mies oli ihan liian nuorikin, mutta silti vain piti käydä katsomassa sitä ilmoitusta...
Joskus käy silleen et sivuhistoriaan jää joku tietty sivu. Sitten kun alat kirjoittamaan osoitetta niin menee automaattisesti sille sivulle nopeiten.
Varmasti olet käynyt heidän profiilin tsekkaamassa. Sanomattakin selvää.
Kiinnostaa mutta ei ihan tarpeeksi että laittaisi viestiä, tai jahkailevat.