Alkaako teitä ikinä ärsyttää kun mies puhuu/vihjailee jotain seksiin liittyvää?
Kommentit (35)
Kyllä me harrastamme molemmat tuota vihjailua ja kaksimielisiä vitsejä. Melkein joka ilta on seksiä. Ihanaa<3
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun ne vihjailut tulee aina silloin, kun olen jo painumassa unille. Avaisi suunsa puoli tuntia aiemmin.
Pitäiskö se OMA suu avata ennen kuin painuu unille??
Miten voi olla suhteessa ja ilmeisesti seksiäkin harrastaa mutta suuta ei osata aukasta ja puhua asioista. Tämäkin voisi sanoa että nyt Masa puhelin pois ja vällyihin vaan ei, netissä pitää ruiskuttaa. Ja jos sille uskolle ei vieläkään mene jakeluun niin väännät rautalangasta. Tilaisuus oli ja meni silloin 30 minuuttia sitten, sulle ole puhelimesta prnon käyttäminen tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun ajoitus on täysin väärä.
Saattaa keskeyttää, kun olen kertomassa jotain tai hieman ennen kuin pitää lähteä töihin. Pahin on kun olen nukahtamassa..varsinkin jos itse olen jo aiemmin jotain vihjaillut mutta ei edes kännykkää silloin ole voinut pois pistää.
Kyllä ärsyttää, kun mies ei juuri muusta puhukaan. Ihan esimerkiksi tavallinen telkkarin katselu on meillä sitä, että mies aina kommentoi vaikka jonkun urheilijan fyysisiä ominaisuuksia. Tai jos joku nainen on huonolla tuulella, niin tottahan toki nyt "moukun saaminen" auttaisi siihenkin. Jne... pitkin päivää... joka päivä... loputtomiin...
Meilla ei vihjailla. Meille on molemmille selvaa etta sita seksia on paivittain ja viikonloppuisin enemmankin, joten pelkassa lahellaolossa, suutelussa ja hyvailyissa on vihjetta tarpeeksi.
(Meilla tosin uusi suhde, puolisen vuotta. Ehka tama tahti tasta vahan vaimenee jahka aikaa kuluu enemman.)
Aion tehda kaikkeni ettei suhteessamme vastaisuudessakaan tarvitsisi alkaa vihjailla, edellinen suhde nimittain loppui seksin puutteen takia (minun aloitteestani).
Virittelin kaveriutta suhteeksi erään mukavan, älykkään ja hauskan miehen kanssa. Yhteiseen harrastukseemme kuuluu aika usein erilaisten laitteiden kanssa näpertelemistä. Ja joka ikinen kerta, kun oli mahdollista valita portti numero kaksi tai johto numero kaksi tai mikä tahansa numero kaksi, hän sanoi tykkäävänsä kakkosesta. Ilmeisesti kyseessä oli vain tosi mauton vitsintynkä eikä mitään vihjaavaa, mutta tilanteeseen täysin kuulumattomana se alkoi ärsyttää tosissaan. Jätin sen kokonaan huomiotta, enkä reagoinut millään tavalla, ja parin kuukauden kuluttua kakkosjutut loppuivat kokonaan.
Tässä taisi kuitenkin käydä niin, että annoin itsestäni sen kuvan, että tässä talossa ei kaksimielisyyksiä suvaita. Eikä vihjailua. Eikä ole sitten ollutkaan mitään sutinaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä siitä pitää vihjailla tai kysyä? Eli kyllä - minua ainakin ärsyttää ihan hemmetisti. Oma mies nimenomaan harrastaa tätä, että kyselee ja puhuu asiasta. Se on täydellinen turn off. Ja usein vielä lapsellisesti lässyttäen. "Pitäiskö tänään vähän rakastella?" "Mennäänkö makkariin?" Yhh... Pitäiskö tästä nyt sitten syttyä? Itse haluaisin pitkiä halauksia, suutelua ja silittelyä, vihjailevia kosketuksia... Sen sijaan tulee "mua panettaa". Aha. No selvä homma, kiitos tiedosta. Aina jos nämä asiat ilmaistaan suullisesti menee fiilis. Ja suomalaiset miehet ei muka puhu? No puhuu ne, väärässä kohdassa.
Olen sanonut asiasta, monta kertaa. Olen kertonut että menee fiilis. Minulla on kuulemma päässä vikaa ja vaadin sirkustemppuja syttyäkseni. Mies ei halua olla mikään "v*tun Tabermann" mutta silti suu käy vaikka olen nimenomaan pyytänyt olemaan hiljaa.
Tiedän tunteen.
Seurustelun joskus miehen kanssa, joka myös lässytti seksivihjailuja/pyyntöjä lapsen äänellä. Yöks.
Syystäkin on ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä siitä pitää vihjailla tai kysyä? Eli kyllä - minua ainakin ärsyttää ihan hemmetisti. Oma mies nimenomaan harrastaa tätä, että kyselee ja puhuu asiasta. Se on täydellinen turn off. Ja usein vielä lapsellisesti lässyttäen. "Pitäiskö tänään vähän rakastella?" "Mennäänkö makkariin?" Yhh... Pitäiskö tästä nyt sitten syttyä? Itse haluaisin pitkiä halauksia, suutelua ja silittelyä, vihjailevia kosketuksia... Sen sijaan tulee "mua panettaa". Aha. No selvä homma, kiitos tiedosta. Aina jos nämä asiat ilmaistaan suullisesti menee fiilis. Ja suomalaiset miehet ei muka puhu? No puhuu ne, väärässä kohdassa.
Olen sanonut asiasta, monta kertaa. Olen kertonut että menee fiilis. Minulla on kuulemma päässä vikaa ja vaadin sirkustemppuja syttyäkseni. Mies ei halua olla mikään "v*tun Tabermann" mutta silti suu käy vaikka olen nimenomaan pyytänyt olemaan hiljaa.
Tiedän tunteen.
Seurustelun joskus miehen kanssa, joka myös lässytti seksivihjailuja/pyyntöjä lapsen äänellä. Yöks.
Syystäkin on ex.
Pitäisikö katsoa peiliin jos mies ei uskalla tarttua asiaan kuin vaivautuneesti leikin varjolla?
Vierailija kirjoitti:
Virittelin kaveriutta suhteeksi erään mukavan, älykkään ja hauskan miehen kanssa. Yhteiseen harrastukseemme kuuluu aika usein erilaisten laitteiden kanssa näpertelemistä. Ja joka ikinen kerta, kun oli mahdollista valita portti numero kaksi tai johto numero kaksi tai mikä tahansa numero kaksi, hän sanoi tykkäävänsä kakkosesta. Ilmeisesti kyseessä oli vain tosi mauton vitsintynkä eikä mitään vihjaavaa, mutta tilanteeseen täysin kuulumattomana se alkoi ärsyttää tosissaan. Jätin sen kokonaan huomiotta, enkä reagoinut millään tavalla, ja parin kuukauden kuluttua kakkosjutut loppuivat kokonaan.
Tässä taisi kuitenkin käydä niin, että annoin itsestäni sen kuvan, että tässä talossa ei kaksimielisyyksiä suvaita. Eikä vihjailua. Eikä ole sitten ollutkaan mitään sutinaa. :(
Yritti vihjata olevansa homo.
Kumppaniksi kannattaa valita sellainen ihminen, joka ei ärsytä ja jonka kanssa seksi sujuu. Nykyään kun esiaviollinen seksi on ihan hyväksyttyä ja avoliitotkin tavallisia, tämän luulisi olevan aika helposti järjestettävissä.
Minua ei ärsytä jos puolisoni vihjaa haluavansa seksiä. Se on kivaa. Tunnen olevani haluttu ja varsinkin jos vihjaus tulee sellaisella hetkellä että sopivaa tilaisuutta joutuu vähän odottelemaan, se lisää mukavaa kutkutusta päivään, kun tietää että luvassa on todennäköisesti ihania hetkiä.
En tykkää kun julkisilla paikoilla tekee niin. Käyttäytyy kuin uuno turhapuro. Kotona saa vihjailla, jos lapset ei ole lähellä. Ärsyttää seksijutut jos lapset on lähellä. Joskus pussannut minua ja lapsi tunkee väliin pussaamaan myös. Tuo ällöttää tosi paljon ja en halua pussata lastensa nähden. Kyse siis ihan pususta. En tiedä mikä siinä niin ällöttää nähdä lapsi roikkumassa suu auki isänsä kaulassa ja hamuamassa pusua. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritti vihjata olevansa homo.
Ei pidä paikkaansa. Kummankin seksuaalinen suuntautuminen on kummankin tiedossa aivan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen.
Syystäkin on ex.Pitäisikö katsoa peiliin jos mies ei uskalla tarttua asiaan kuin vaivautuneesti leikin varjolla?
Pitäiskö miehen katsoa peiliin jos ei suorien ohjeidenkaan jälkeen osaa/halua toimia toisin?
Vierailija kirjoitti:
Kumppaniksi kannattaa valita sellainen ihminen, joka ei ärsytä ja jonka kanssa seksi sujuu. Nykyään kun esiaviollinen seksi on ihan hyväksyttyä ja avoliitotkin tavallisia, tämän luulisi olevan aika helposti järjestettävissä.
Minua ei ärsytä jos puolisoni vihjaa haluavansa seksiä. Se on kivaa. Tunnen olevani haluttu ja varsinkin jos vihjaus tulee sellaisella hetkellä että sopivaa tilaisuutta joutuu vähän odottelemaan, se lisää mukavaa kutkutusta päivään, kun tietää että luvassa on todennäköisesti ihania hetkiä.
Meillä ainakin mies oikeasti osasi vietellä käytöksellään suhteen alussa mutta nykyään lihan pitäisi olla tiskissä kun hän toteaa että panettaa. Ei jaksa siis enää panostaa. Sitten ihmettelee kun vaimo ei enää halua... Itse en koskaan sano että nyt panettaa, muna seisomaan. Itse koskettelen, suutelen, kiipeän syliin, pukeudun seksikkäisiin sukkiin ja yömekkoon tms. En siis tässä nyt vain saarnaa vaan toteutan myös itse. Esimerkki ei vain mene perille.