Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään on hyväksyttävää haukkua hoikkia?

Vierailija
11.04.2019 |

Kehopositiivisuudesta huolimatta hoikkia haukutaan luuviuluiksi ja moni ei näe tässä mitään väärää. Olen ihan normaalipainon puolella, mutta vaikka olisin alipainon puolella ei pään aukominen siihen auttaisi. Miten näin on päässyt käymään?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoikkia ole sen hyväksyttävämpää haukkua kuin ketään muitakaan. Mutta kaikilla ihmisillä vaan ei ole käytöstapoja. Ei kai sille muuta voi kuin pyrkiä mahdollisuuksien mukaan välttelemään sellaisia ihmisiä. En itse ainakaan ole muuta konstia keksinyt.

-lihava

Vierailija
2/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska body positivity pätee vasta kun vaaka näyttää vähintään 100 kg. Vasta silloin nainen on Nainen eikä mikään lauta ja pulkannaru. Näin olen täältä oppinut.

Vierailija
4/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on, että nykyään normaalipainoisia haukutaan anorektikoiksi! Se ylipaino kun on nähtävästi sitten uusi normaali.

Vierailija
5/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pienirintaisia ja laihoja naisia on ok parjata, eihän ne ole naisia ensinkään. Muodot olla pitää. Vasta ylipainoisten kohdalla alkaa puhe kehopositiivisuudesta. En ymmärrä, miksi näin.

T. A-kuppi.

Vierailija
6/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ylipainoiset kehopositiiviset on muuten usein pahimpia normaalipainoisten ja laihojen haukkujia. Mua myös pännii se, että kehopositiivisuus ei ollut alunperin painoon liittyvää, mutta lihavat omi sen.

Jos joku ei tiedä se oli alunperin vammautuneille/arpeutuneille/"puutteellisille" kehoille. Siis esim. onnettomuuksien uhreille, amputoiduille ym. Että keho voi olla kaunis ja hyvä vaikka jalat puuttuisikin. Nykyään se on enää vyötärölöllyröille ja Michelin-miehille, jes.

Vierailija
7/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole yhtään hyväksytämpää kuin kenenkään muunkaan haukkuminen. Jos joku aloittaa, voi äänestää jaloillaan. Ei tarvitse erikseen sanoa tai jäädä vaihtamaan ajatuksia, lähtee vaan pois tilanteesta.

Vierailija
8/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska body positivity pätee vasta kun vaaka näyttää vähintään 100 kg. Vasta silloin nainen on Nainen eikä mikään lauta ja pulkannaru. Näin olen täältä oppinut.

Kannattaisi valita opinpaikkansa paremmin. Tuossakin on vahvasti omaa kokemista ja tulkintaa.

Vierailija
9/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia naisia oli nettideitit pullollaan. Miehen pitää olla miehen kokoinen eikä mikään pulkannaru ja oma paino alkaa ysillä tai ykkösellä. Onneksi löytyi normaali nainen puolisoksi ja pääsi koko oravanpyörästä ulos. Ei pelkoa, että ottaisin riskin ja alkaisin pitämään itsestäänselvyytenä. :D

Vierailija
10/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskojen paksukaisten kateellista narinaa aina kaikenmaailman hoikkien haukkumiset. On myös helpompi rakentaa joku kummallinen body positive -ajatusrakennelma sen ylipainon ympärille sen sijaan että laihduttaisi...

"tykkään liikaa suklaasta ja sipseistä, ja rakastan mun jokaista kurvia" (so. olen itsekuriton paksu, jonka impulssikontrolli ja ongelmien ratkaisukyky on yhtä kuin suklaa, sipsi+siideri)

Vierailija
11/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään haukutaan kaikkea ja kaikkia.

Vierailija
12/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on kaikessa muussakin; sitä mikä on "tavoitetaso", parasta ja/tai yltävastaajaa saa ruotia vähän kärkkäämmin kuin muita. 

Elikkäs esimerkiksi miehiä saa haukkua, naisia ei. Venäjää saa haukkua, Ukrainaa ei. Mersulla ajavaa saa haukkua, Nissanilla ajavaa ei. Johtajaa saa haukkua, duunaria ei. Valkoisia saa haukkua, mustia ei. Kaunista saa haukkua, rumaa ei. 

Vierailija
13/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin merkittävästä ylipainosta normaalipainoon. Nyt pulskat ystävät kokevat oikeudekseen nälviä kuinka kuihtunut olen. :(

Vierailija
14/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi valita opinpaikkansa paremmin. Tuossakin on vahvasti omaa kokemista ja tulkintaa.

Oletko huomannut, kuinka media työntää jatkuvasti enemmän framille juuri reilusti ylipainoisia naisia? Nyt on kaunista ja rohkeaa olla iso. Huolestuttava trendi mielestäni, mutta nyt on oltava positiivinen vaikka hampaat irvessä.

Vierailija
15/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska läskisiat ovat enemmistössä.

Vierailija
16/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laiskojen paksukaisten kateellista narinaa aina kaikenmaailman hoikkien haukkumiset. On myös helpompi rakentaa joku kummallinen body positive -ajatusrakennelma sen ylipainon ympärille sen sijaan että laihduttaisi...

"tykkään liikaa suklaasta ja sipseistä, ja rakastan mun jokaista kurvia" (so. olen itsekuriton paksu, jonka impulssikontrolli ja ongelmien ratkaisukyky on yhtä kuin suklaa, sipsi+siideri)

Lisäksi näillä on vain yksi kurvi. 

Vierailija
17/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mennyt montakaan kommenttia kun läskejä alettiin haukumaan. No, minun mielestäni ketään ei tarvitsisi haukkua, täysin ääliömäistä läskisiaksi tai pulkannaruksi ketään sanoa. No juntteja on aina ja kaikkialla.

Ja kehopositiivisuus on kaikille ja KAIKEN kokoisille.

Vierailija
18/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Jenny+-ohjelmassa oli yksi jakso,jossa joku äiti näytti kännykästään puolialastoman teinityttönsä kuvaa Jennylle,ja sitten yhdessä kauhistelivat tytön hoikkuutta.

Siinä ohjelmassa ei ollut mitään tolkkua.

Ja yhdessä jaksossa eräs äiti voihki Jennyn kanssa,kun pikkupojan ylipainoon oli puututtu neuvolassa.

Enää ei haluta ymmärtää,millainen normaali,hoikka vartalo on.

Monet valittajat ovat nimenomaan naisia.

Vierailija
19/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI! LÄSKI LÄSKI! LÄSKI!

Vierailija
20/26 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kehopositiivisuus ei ole alunperin tarkoittanut sitä että "saa olla läski" vaan että kaikki ovat samanarvoisia ulkonäöstä huolimatta. Esim. näkyvä arpi naamassa, amputoitu raaja, jne. ei tee ihmisestä huonompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä