Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotipuutarha-lehti, kannattaako tilata?

Vierailija
11.04.2019 |

Tutustuin lehteen ystävän luona. Suositteli kovasti ja mukavia juttuja siellä kyllä oli. Tuleeko palstalta suosituksia?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tää sama kysymys ollut täällä juuri viime viikolla?

Miksi alapeukut tälle kysymykselle? Tätä tosiaan kysyttiin palstalla jo viime viikolla, muistan myös vastanneeni kysymykseen. Ja kyllä, edelleen olen sitä mieltä, että kyseessä on tilaamisen arvoinen lehti.

Monethan alapeukuttaa myös siksi, ettei tiedä asiasta. Kysyit "eikö", alapeukku= en tiedä. 

Ahaa. En ole oikeasti koskaan ymmärtänytkään tätä peukutuspolitiikkaa, tämä taas todisti sen. Itse yleensä en vastaa peukulla tai millään muullakaan jos en asiasta mitään tiedä.

Vierailija
22/36 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös kirjastojen palvelut, jos haluatte harkita tilausta tarkemmin. Mielestäni hyvä lehti ja samoja vinkkejä ja ideoita selailee mielellään useammankin kerran :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa myös kirjastojen palvelut, jos haluatte harkita tilausta tarkemmin. Mielestäni hyvä lehti ja samoja vinkkejä ja ideoita selailee mielellään useammankin kerran :)

Komppaan!

Vierailija
24/36 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ko.firma, joka toistaa samaa kysymystä ja näin markkinoi lehteään.

Vierailija
25/36 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itselleni Joululahjaksi :)

Vierailija
26/36 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen, jos on kiinnostunut luonnosta ja puutarhanhoidosta. Kauniita kuvia.

Vierailija
27/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun talvea ei näytä tulevan, saattaa hyvinkin olla niin, että päästään hyvissä ajoin keväällä puutarhahommiin. 

Vierailija
28/36 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien perusteella taitaa olla paras puutarhalehti? Olen kiinnostunut erityisesti palstaviljelystä ja ruuan tuottamisesta. Juurekset, salaatti tomaatit jne.

Vierailija
29/36 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi pelargoniat lasitetulle parvekkeelle talveksi. Nyt vaikuttaa siltä, että ovat selvinneet talven ulkona.

Vierailija
30/36 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä täältä pitää kysellä? Tilaa jos haluat, siinäpä näet tykkäätkö. Suomessa on tasan kolme puutarhalehteä, ja kaikissa on ihan ok sisältö, talvella huonompi, muta kesäkaudella ihan jees. Voihan niitä kokeilla ostaa myös irtonumerona ja verrata mikä miellyttää itseä eniten.

Vierailija
31/36 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jäi pelargoniat lasitetulle parvekkeelle talveksi. Nyt vaikuttaa siltä, että ovat selvinneet talven ulkona.

Missä paikkakunnalla? Onko kuinka kovia pakkasia ollut?

Vierailija
32/36 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien perusteella taitaa olla paras puutarhalehti? Olen kiinnostunut erityisesti palstaviljelystä ja ruuan tuottamisesta. Juurekset, salaatti tomaatit jne.

Ja nuo, + aiheet puista ja pihan kivetyksistä, on ne jotka tympii joka lehdessä. Minä haluaisin puutarhalehden jossa keskityttäisiin vain kukkiviin kukkiin, perennoja, kesäkukkia ja kukkivat pensaat. Ei niistä porkkanoista ja havuista jaksa loputtomiin edes katsoa kuvia. Eikä myöskään mitään ruokaohjeita tarvitse ympätä puutarhalehteen, ruokalehdet on erikseen ja kirjoista ja netistä löytyy lisää.

Vierailija
33/36 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ostan yleensä irtonumeroita, vaikka tiedän että tilaus tulisi halvemmaksi. :D

Ei tule. Irtonumerot usein tarjouksessa, usein kaksi kappaletta yhteen hintaan tai muuten halvemmalla. Saa myös ostettua ne lehdet, missä on ne itseä kiinnostavat jutut. Tämä aloitus ja muutamat kommentit haiskahtavat kyllä vähän lehtimyyjän tekemältä. 

Vierailija
34/36 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä paikkakunnalla? Onko kuinka kovia pakkasia ollut?

Pk-seutu, ei kovia pakkasia

Vierailija
35/36 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä maailmassa kannattaa.

Zinc

Mutta mukavaa puuhaahan se on uuden kasvattaminen ja seuraaminen. Välillä saa vähän leivän päällistäkin.

Vierailija
36/36 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leutopa oli talvi. Mun ruukussa pakkasissa ulkona olleessa salviassa on muutamia lehtiä jäljellä. Saattaapi niukin naukin selvitä sekin. Ei varmaan mitään mahti satoa tuota, mutta eipä tuota salviaa joka päivä tule käytettyäkään. Jos olisi silloin tällöin, niin riittäisi loistavasti.

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan