Kotipuutarha-lehti, kannattaako tilata?
Tutustuin lehteen ystävän luona. Suositteli kovasti ja mukavia juttuja siellä kyllä oli. Tuleeko palstalta suosituksia?
Kommentit (36)
Muistakaa myös kirjastojen palvelut, jos haluatte harkita tilausta tarkemmin. Mielestäni hyvä lehti ja samoja vinkkejä ja ideoita selailee mielellään useammankin kerran :)
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa myös kirjastojen palvelut, jos haluatte harkita tilausta tarkemmin. Mielestäni hyvä lehti ja samoja vinkkejä ja ideoita selailee mielellään useammankin kerran :)
Komppaan!
Taitaa olla ko.firma, joka toistaa samaa kysymystä ja näin markkinoi lehteään.
Tilasin itselleni Joululahjaksi :)
Itse suosittelen, jos on kiinnostunut luonnosta ja puutarhanhoidosta. Kauniita kuvia.
Nyt kun talvea ei näytä tulevan, saattaa hyvinkin olla niin, että päästään hyvissä ajoin keväällä puutarhahommiin.
Kommenttien perusteella taitaa olla paras puutarhalehti? Olen kiinnostunut erityisesti palstaviljelystä ja ruuan tuottamisesta. Juurekset, salaatti tomaatit jne.
Minulla jäi pelargoniat lasitetulle parvekkeelle talveksi. Nyt vaikuttaa siltä, että ovat selvinneet talven ulkona.
Mitä sitä täältä pitää kysellä? Tilaa jos haluat, siinäpä näet tykkäätkö. Suomessa on tasan kolme puutarhalehteä, ja kaikissa on ihan ok sisältö, talvella huonompi, muta kesäkaudella ihan jees. Voihan niitä kokeilla ostaa myös irtonumerona ja verrata mikä miellyttää itseä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Minulla jäi pelargoniat lasitetulle parvekkeelle talveksi. Nyt vaikuttaa siltä, että ovat selvinneet talven ulkona.
Missä paikkakunnalla? Onko kuinka kovia pakkasia ollut?
Vierailija kirjoitti:
Kommenttien perusteella taitaa olla paras puutarhalehti? Olen kiinnostunut erityisesti palstaviljelystä ja ruuan tuottamisesta. Juurekset, salaatti tomaatit jne.
Ja nuo, + aiheet puista ja pihan kivetyksistä, on ne jotka tympii joka lehdessä. Minä haluaisin puutarhalehden jossa keskityttäisiin vain kukkiviin kukkiin, perennoja, kesäkukkia ja kukkivat pensaat. Ei niistä porkkanoista ja havuista jaksa loputtomiin edes katsoa kuvia. Eikä myöskään mitään ruokaohjeita tarvitse ympätä puutarhalehteen, ruokalehdet on erikseen ja kirjoista ja netistä löytyy lisää.
Vierailija kirjoitti:
ostan yleensä irtonumeroita, vaikka tiedän että tilaus tulisi halvemmaksi. :D
Ei tule. Irtonumerot usein tarjouksessa, usein kaksi kappaletta yhteen hintaan tai muuten halvemmalla. Saa myös ostettua ne lehdet, missä on ne itseä kiinnostavat jutut. Tämä aloitus ja muutamat kommentit haiskahtavat kyllä vähän lehtimyyjän tekemältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä paikkakunnalla? Onko kuinka kovia pakkasia ollut?
Pk-seutu, ei kovia pakkasia
Mikä tässä maailmassa kannattaa.
Zinc
Mutta mukavaa puuhaahan se on uuden kasvattaminen ja seuraaminen. Välillä saa vähän leivän päällistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Leutopa oli talvi. Mun ruukussa pakkasissa ulkona olleessa salviassa on muutamia lehtiä jäljellä. Saattaapi niukin naukin selvitä sekin. Ei varmaan mitään mahti satoa tuota, mutta eipä tuota salviaa joka päivä tule käytettyäkään. Jos olisi silloin tällöin, niin riittäisi loistavasti.
Zinc
Ahaa. En ole oikeasti koskaan ymmärtänytkään tätä peukutuspolitiikkaa, tämä taas todisti sen. Itse yleensä en vastaa peukulla tai millään muullakaan jos en asiasta mitään tiedä.